Jeg er så....

Wembie

Elsker forumet
Trøtt....giddalaus.....sliten.....akk og uff....orker liksom ingen ting...Er et under at jeg gidder å gå på jobb...siste dag før 14 dagers ferie er heldigvis i morgen...

Vil bare sove...ikke gjøre noe, selv om huset sårt trengs å shaines....orker nesten ikke å bevege på meg...alt er et ork....

Dagens syt ifra meg, kjære jenter[:D][;)]    Håper litt at det er flere der ute, så det ikke bare er meg...[;)]

Jeg er litt sånn og.. syns til og med det er et ork å gå tur med hundene[&:] Men skal gjøre det nå[:)]

Også har jeg faktisk støvsugd og vasket gulv i dag *stolt*[:D]

Vil helst bare ligge i sofa'n og se på TV og spise[8D] 

slengte meg i sengen etter jobb i dag og sendte mann,barn og hund ut for å leke i hagen [;)]
Godt å få noen minutter for seg selv til å roe kroppen helt ned. Føler meg helt utkjørt av å gjøre....hmmm ingenting [:D]

vi har vel lov til å være litt late i disse dager, har vi ikke?! [:D]

Jeg også er sliten, trett, hormonell og syns egentlig ikke at noe er kjekt for tiden[8D] Spesielt ikke å sitte på jobb for jeg klarer jo ikke å konsentrere meg[8D][:D] Jeg håper bare at disse ukene kan gå litt raskere[:)]

Signerer alt skrevet=P. Hadde en fantastisk plan om å vaske hyller og støvsuge i dag... Det ble ikke noe av...

Slenger meg på her jeg også. Sover utrolig dårlig om nettene. Er sliten når jeg er på jobb, å når jeg kommer hjem igjen sløver jeg resten av kvelden på sofanen. [:'(] Er ikke lik meg, men har så lite energi, så bare det å lage middag er et ork. Selv om jeg er trøtt på ettermiddagen prøver jeg å ikke sove noe i håp om å sove bedre om natta. Dette har enda ikke hjelp noe særlig, så i dag duppa jeg nok av en god halvtime.[;)] Håper virkelig ikke dette har ødelagt hele natta[8|]

jeg har akkurat sovi over en time.....*gjeeeesp*

Skulle så gjerne ha sovet litt tidligere i dag...men ettersom sambo jobber sent så har jeg gutta, og da skal middag lages, mat handles inn, det skal kjøres på trening osv...Sitter bare å gjesper....gang på gang på gang...skal pelle meg under dyna snart...kommer ikke til å gjøre noe fornuftig dersom jeg sitter oppe uansett, så like greit...Natta jenter....håper energien kommer i morgen[;)][;)][;)] er jo lov å håpe[:D][;)]

æsj....så dritt å være så sliten. Men bare syt og klag !!!! Få det ut [:D]

Ohh..yea... kjenner meg igjen!! [:-] Hatt null og nix energi de siste to ukene.. Alt har vært ett ork og søvnbehovet enormt..
Fikk svar på blodpørver og de viser at jeg har jernmangelanemi, dvs både lav blodprosent og jernlager.. Så det i kombinasjon med graviditeten er nok årsaken til slappheten..
Drar på ferie om to dager, så satser på å samle krefter og ha masse energi når jeg er tilbake! [;)]
God bedring! [:)]

Jeg er helt skutt i øyeblikket og velger det eneste rette: GOD NATT[:)]

Back
Topp