Jeg er så utrolig SKUFFA nå!!

Miss Claymore!

Forumet er livet
Hadde kjøpt inn masse godteri, laga TO gresskarlykter som jeg har pynta opp med utenfor.. Men kommer det noen unger hit?? NEI!! Det bor unger i ALLE nabohusene jo, hadde forventa at i hvertfall en utkledd unge kom for å tigge godteri av meg nå som jeg for første gang i mitt liv har kjøpt inn godteri til halloweenunger.. Så nå sitter jeg her på gråten og trøstespiser godteriet jeg har kjøpt inn til dem og blir enda feitere enn det jeg trenger! Blæææ, liker ikke halloween likavæl!

Halloween kommer aldri til å bli stort her i norge tror jeg. gjør det samme på nyttårsaften så får du gitt bort masse;)

å skjønner det godt. sier litt om givergelden da. hvor mye det faktisk betyr at noen kommer når man gjør i stand lys og godis for å glede andre. var litt bekymret i tilfelle noen ikke kom siden jeg hadde forberedt sønnen min på det. han synes det var kjempestas når de kom!

Hadde ei stor skål med godteri her også :) Ingen kom...

Men vi har nettopp flyttet hit, bygd  hus litt i utkanten av et felt...Tror nok det er mye av grunnen her.

Godteriet skal vi nok alltids få spist ;) Gresskaret har vi hatt lys i inne på spisebordet i flere dager, så det er godt brukt :)

Vi gjorde ingenting her utenfor huset vårt på landet, så det holder med å vise fram hunden vår som er stygg og skummel i andres øyner!

Her har det heller ikke vært noen. Og jeg som skulle slutte å spise godteri..

Kom ingen hit heller :/ så jeg blir tjukk jeg også....for jeg kommer helt sikkert til å spise opp begge dumleposene selv.....

Påskeharen skrev:
Vi gjorde ingenting her utenfor huset vårt på landet, så det holder med å vise fram hunden vår som er stygg og skummel i andres øyner!

Nå fikk jeg veldig lyst til å se et bilde av bikkja di =)

Ah, nå fikk jeg veldig vondt av deg!!! Det skjærte litt i hjertet mitt nå faktisk..
Jeg hadde ikke kjøpt så mye godteri, i tilfelle det skulle komme få, men jeg måtte finne frem reservegodteriet (som egentlig ikke skal tas frem annet enn på lørdager), for det kom så mange fine barn. Veldig mange!! 
Men du får purre på ungene, og spør om hvorfor de ikke kom til dere også.. Så kommer de nok neste år Eller om en måneds tid når det er julebukk!

Samme her:( har kjøpt masse godteri men det kom kun 2 gutter, men det er sikkert fordi vi leier leilighet i et enebolig og inngangen er bak huset så det er litt vanskelig å se, er ganske skuffet, og har dårlig samvittighet for jeg må spise all godteri selv og jeg er på slankern

Back
Topp