Jeg er så trøtt

frkbby92

Flørter med forumet
Hei [emoji4]
Jeg gikk i fra å teste negative tester til å gi opp for så å få gravid 3+ på en digital.. ganske sjokka men veldig glad! [emoji4] er nå ca 7+4..
Men jeg er så trøtt, altså veldig trøtt! Jeg har 0 energi om dagen.. flere som har det sånn? Føler jeg ikke gjør noe annet enn å sove hele tiden.. det er faktisk ganske slitsomt å være så trøtt hele tiden! Noe jeg kan gjøre? Tips? Sove mer?[emoji23]

Hehe, se tråden under ;) Men ja, vi er mange i samme båt for tiden! Gratulerer forresten!

Her også trøtt og slapp , null energi men prøver å gjøre litt husarbeid , gå turer med hunden ☺️ Pluss at jeg må på jobb vær dag vil helst sove men viktig å jobbe også

Hehe, se tråden under ;) Men ja, vi er mange i samme båt for tiden! Gratulerer forresten!

Hehe ja så den nå [emoji28] syns bare det er heeelt sykt at vi kan bli så trøtte av å være gravid.. jeg sovner bare jeg legger meg ned! Er nødt å sitte ellers så zzZzZ[emoji23][emoji42]

Her også trøtt og slapp , null energi men prøver å gjøre litt husarbeid , gå turer med hunden [emoji5] Pluss at jeg må på jobb vær dag vil helst sove men viktig å jobbe også

Er på jobb hver dag selv å etter jobb er jeg HELT ferdig! Absolutt ingen energi til å gjøre noe mer.. har en ganske «hard» jobb da, kan kanskje ha noe med det å gjøre

Hehe ja så den nå [emoji28] syns bare det er heeelt sykt at vi kan bli så trøtte av å være gravid.. jeg sovner bare jeg legger meg ned! Er nødt å sitte ellers så zzZzZ[emoji23][emoji42]
Kan fint sovne sittende og jeg :hilarious: håpløst!

Jeg er også ufattelig trøtt. Legger meg og sover en time eller to etter jobb, står opp litt og legger meg for kvelden igjen i 20-tiden. Heldigvis har jeg en super mann som tar ansvar for summen vår på 11 mnd mens jeg er så sliten ✨

Gratulerer og velkommen[emoji7] jeg er og syyyykt trøtt, sliter meg gjennom dagene på jobb og skjønner ikke hvor lenge jeg kan fortsette sånn. Kan sove i 16 timer og likevel dautrøtt..

Jeg er også ufattelig trøtt. Legger meg og sover en time eller to etter jobb, står opp litt og legger meg for kvelden igjen i 20-tiden. Heldigvis har jeg en super mann som tar ansvar for summen vår på 11 mnd mens jeg er så sliten [emoji92]

Kjekt at de hjelper til når vi er slitne ja.. jeg legger meg rundt kl 21 å sover i 11-12 timer[emoji28]

Gratulerer og velkommen[emoji7] jeg er og syyyykt trøtt, sliter meg gjennom dagene på jobb og skjønner ikke hvor lenge jeg kan fortsette sånn. Kan sove i 16 timer og likevel dautrøtt..

Næmmen hello! Vi var i samme ikm gruppe husker jeg [emoji2] kjekt å se brukernavn jeg kjenner til!

Dagene på jobb er laaaaaaaange og timene i senga flyr, 12t eller 16t ☹️[emoji42]

Her også trøtt og slapp , null energi men prøver å gjøre litt husarbeid , gå turer med hunden ☺️ Pluss at jeg må på jobb vær dag vil helst sove men viktig å jobbe også

Husarbeid ble fordelt over to dager forrige helg. Normalt tar det 2-3 timer. Er ikke helt på energi toppen her heller. :sleep002

Jeg er helt utmattet på jobb. Legger meg så snart datteren min er i seng i 19-20-tiden. Ligge i mørket er det eneste jeg vil.

Jeg kan sove på formiddagen, for så å sovne av når jeg legger ungene kl 20 :p

I feel you.... veldig trøtt, men enda verre; null energi og krefter.
Jeg klarer aldri sove ¨på dagtid, uansett hvor trøtt jeg er. Misunner de som tar seg en lur og henter seg inn. Til og med ikke da jeg hadde liten baby som var mye våken, klarte jeg sove litt på dagen.
Det er ikke bare bare når man har andre barn man skal ta seg av, å være så sliten

Back
Topp