Jeg er så trøtt!!

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Dagene består av jobb og soving. Sover ca 2-4 timer når jeg komme hjem fra jobb, spiser litt, så legger jeg meg for natten. Jeg er så lei, vil gjerne være litt mer oppegående i 2 trimester.

Andre som også sliter?

Jeg har det helt likt, jeg tvinger meg selv til å prøve å være våken, men det blir jobb og legger meg når ungene legger seg på grunn av jeg er så trøtt.

Jeg er også så utrolig trøtt om dagene. I går sovnet jeg klokken 20, og i dag har jeg sovet to ganger iløpet av dagen. Likevel føler jeg meg klar for natta allerede nå...

Uff. Hvor lenge skal dette vare da? Jeg som trodde 2. Trimester skulle bli så bra:p

I starten av 2.trimester hadde jeg det sånn, men nå (24+0), trenger jeg bare en sovepause hvis dagen har vært mer hektisk enn vanlig :-) Ikke energi til trening, men det får bare være :-P

Mandag hadde jeg flust med energi og i går og i dag tror jeg energinivået er -10 :(

Skylder på været :p

Fryktelig trøtt her også! Og dermed dårlig samvittighet overfor storebror.. Legger jeg meg ved siden av han for å synge nattasang når han skal legge seg sovner jeg som regel før han:p

Men i dag! Wohoo. Når man våkner med energi nok til å vaske hus.

Trodde også 2. trimester skulle være det beste, men for min del er det bare slit nå :( Begynte å bli ekstremt trøtt og sliten etter uke 12, og fra da har det bare blitt verre og verre. Jeg klarte ikke lenger å fokusere på jobb, og med en gang jeg kom hjem ble jeg liggende på sofaen til jeg skulle legge meg. Ventet på at dette skulle gå over, ettersom alle har sagt at plager gir seg i 2. trimester. Til slutt måtte jeg be om sykemelding, så nå jobber jeg kun til kl. 12, drar hjem og sover for så å ha energi til husarbeid på kveldstid :) Legen min mente det ville gi seg i 3. trimester, men vi får se :p

Jeg har det også slik! Jeg jobber turnus (sommervikar) Og hver 3. helg jobber jeg 24 timer til sammens, at jeg klarte å halde meg vaken er et mirakel!! Vanligvis kan jeg såve både 2 og 3 ganger på dagen, for så å få såve HELE natta!

Det går fint å jobbe foreløpig, men tar veldig på når en går kveld-dag. Er ikke vane med så sene kvelder som kveldsvaktene blir. Kun 1 uke igjen til ferie og da kan jeg slappe av og sove når jeg vil. nesten når jeg vi

Er 21 uker nå, og har vært i knall form til nå. Men den siste uka har jeg vært utrolig trøtt, går bare å gjesper og føler for å ta en lur nesten hele tiden. Har heldigvis ferie i en drøy uke til, så kan ta det med ro. Men spent på hvordan det blir å komme tilbake på jobb hvor det er høyt tempo hele dagen.

Trist å si det, men jeg blir letta av å se at jeg ikke er alene. Håper vi alle kan komme på topp igjen med energi!:)

Får satse på det ja :-) Hvis jeg fortsetter å være så trøtt til uka, så er det kanskje greit å prøve å ta jerntilskudd :-)

Har slitt med trøtthet og ekstrem utmattelse siden uke 8 :( . Alle aktiviteter enten det har vært å sette på en vaskemaskin eller se på TV har vært et slit. Det eneste jeg har orket noe av er litt håndarbeid i ny og ne, men ikke for mye av det heller. Sovet mye, stirret mye i taket og holdt på å bli sprø. Vært livredd for at det ikke skal gå over (teit tanke, men man blir tussete når man har holdt på sånn i nesten 3 mnd), men de siste dagene synes jeg hjernetåka så vidt har begynt å lette litt, så håper det bare går framover nå :)

Her svinger det veldig.
Jeg er sykemeldt, så jeg sover ut hver morgen. Våkner alt fra 7-11 egentlig. Lar kroppen ta den hvilen den trenger. På energi varierer det fra dag til dag. I går var jeg for eksempel oppe kl 7, og hadde energi som en duracellkanin! Vanskelig å sitte stille.
Andre dager er det sofaen som gjelder, orker knapt å gå på do..
Men synes det er viktig å lytte til kroppen. Er den sliten så får den hvile, er den hyper blir det gjort masse. Men det kjennes ut som at de late dagene blir mer og mer sjelden, så det er håp :-)

Jeg er 70% sykemeldt pga det dumme bekkenet og jobber halv dag mandag, onsdag og fredag.
Da får jeg en hviledag mellom jobbinga, men jeg føler ikke at jeg blir uthvilt uansett.
Jeg sover veldig lite og dårlig om natten pga smerter, og selv om jeg prøver å sove litt på dagtid får jeg stort sett ikke til det da heller.
Dårlig samvittighet overfor mannen som må gjøre det meste av husarbeidet, og dattera vår på 2,5 år som jeg ikke kan være like aktiv med som jeg gjerne skulle vært.

Nå blir det sommerferie med endel bilkjøring (som er døden for bekkenet) så jeg har egentlig ikke så mye håp om at jeg får hentet meg inn da heller... men da skal vi være sammen med besteforeldre så da får mannen litt avlastning i hvert fall.

Håper dere får hentet dere inn litt med søvn i ferien!

Er også veldig trøtt, men hos meg kan det vere jernmangel i tillegg til at dagene går i 100...

Eg har vore ganske trøtt frå begynnelsen av svangerskapet. Men da e den einaste "plagen" eg har hatt siå eg blei gravid, so kan ikkje klaga ;) bruka pausen min på jobb te å sova. So e litt kjipt å ikkje kunna eta i felleskap eller gå ut eit ærend. Tenkte da skulle avta litt itte dei 3 fyste månane, men e likt. Ska sjå litt itte sommarferien korleis da e då!

Back
Topp