Jeg er så trøtt i dag?!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Det er helt forferdelig. Jeg sovnet på sofaen i går klokken litt før tolv, min samboer fikk meg i seng å jeg våknet ikke før halv tolv i dag:o Etter dette tok jeg enn liten dupp på sofaen før min samboer dro på jobb. Nå kjenner jeg at jeg er veldig klar for en lang dupp igjen. Sliter fryktelig med å holde meg våken nå. Noen flere som har vært slik i slutten av svangerskapet? Er alene med lillemann så jeg kan ikke sove nå..

Er ikke helt i slutten av svangerskapet enda, men har det på samme måte som deg. Føler jeg kunne sovet hele dagen. Veldig slitsomt! 

Ja! Vært sånn den siste uka! Nå er jeg 1dag på overtid og proppfull av energi! Strikker, vasker og har vært å gått tur!:p føler meg nesten litt rusa!:p

pofffff skrev:
Ja! Vært sånn den siste uka! Nå er jeg 1dag på overtid og proppfull av energi! Strikker, vasker og har vært å gått tur!:p føler meg nesten litt rusa!:p

Så fantastisk at det ga seg:) Da satser jeg også på at det gir seg når jeg går over. For det er fryktelig slitsomt, føler jeg går rundt å bare tenker på søvn:p Hihi

Mange som mener det er et tegn på at kroppen lagrer energi til en nærstående fødsel. Selv var jeg motsatt, full av energi helt på slutten. 

FancyPants skrev:
Mange som mener det er et tegn på at kroppen lagrer energi til en nærstående fødsel. Selv var jeg motsatt, full av energi helt på slutten. 

Slik var jeg med lillemann. De tre siste ukene var som at jeg våknet opp av dvale. Jeg malte hus, plantet hekk, og bare koste meg. Nå bare sover jeg, og jeg som har sett frem til de siste ukene denne gangen også:p Så det er iallefall sant at alle svangerskap er forskjellige. Får håpe jeg ligger litt på lading da, for ut skal jo babyen å da er det slutt på å sove tolv timer iallefall :p

Jeg var kjempetrøtt hele svangerskapet.
Skikkelig slitsomt når jeg hadde en liten en i tillegg.

Løsa skrev:
Jeg var kjempetrøtt hele svangerskapet.
Skikkelig slitsomt når jeg hadde en liten en i tillegg.

Og du var vel alene også? Det kan jeg tenke meg var hardt. Jeg har heldigvis min samboer til tider:)

Back
Topp