Jeg er så TRØTT

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Er det fler enn meg? Er 10+1 i dag og jeg stuper snart! Sov 1 1/2 time sammen med vesla i sta men hjalp ingenting :( jeg vet ikke om jeg klarer mer.. denne skulle vel kanskje vært i klagetråden men. Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre og ingen rundt meg kan hjelpe da alle jobber! Jeg legger meg før 21 om kvelden og sover til 6-7 Så jeg får jo mer enn nok søvn.

Jeg hadde det sånn, men har heldigvis snudd. Får håpe det snur for deg også snart :smiley-angelic001 :)

H

Når begynte det og når sluttet det? :) håper det går over snart ja!
Husker ikke helt når det begynte, men ganske tidlig i 1. Trimester egentlig. Snudde forrige helg, var 10+3 forrige mandag da jeg plutselig orket å trene og sånt :eek:

Husker ikke helt når det begynte, men ganske tidlig i 1. Trimester egentlig. Snudde forrige helg, var 10+3 forrige mandag da jeg plutselig orket å trene og sånt :eek:
Da håper jeg det skjer det samme her å! Har fått kvalmestillende også men leser mange blir trøtte av dem så tør ikke prøve mens jeg er alene med baby :dummy1:

Jeg er helt lik.. 12+3. Vært sånn siden dag 1.. Sist fikk det vel over rundt uke 15-16 tror jeg, så håper det snart e nok.

Jeg og er helt lik .Orker bare jobb før jeg slukner på sofaen når jeg kommer hjem. Alt annet blir nedprioritert.. Jeg er 10+1 i dag

Kun jobb her også, håper det snart snur!:shy:

Samme her.. er 9+6 i dag og det startet veldig tidlig. Sover omtrent like lenge som deg hver natt, men må ha en dupp uansett. Sliter veldig med å holde meg våken på jobb, og jobber til kl 23.00 på alle vaktene mine :arghh:

Da håper jeg det skjer det samme her å! Har fått kvalmestillende også men leser mange blir trøtte av dem så tør ikke prøve mens jeg er alene med baby :dummy1:
Jeg blir ikke trøtt av det, men alle er forskjellige så sikkert greit å teste ut når du ikke er alene. Hvor gammel er babyen? :)

Er det fler enn meg? Er 10+1 i dag og jeg stuper snart! Sov 1 1/2 time sammen med vesla i sta men hjalp ingenting :( jeg vet ikke om jeg klarer mer.. denne skulle vel kanskje vært i klagetråden men. Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre og ingen rundt meg kan hjelpe da alle jobber! Jeg legger meg før 21 om kvelden og sover til 6-7 Så jeg får jo mer enn nok søvn.

Jeg har lagt meg senest 20 siste ukene. Kombinasjon av trøtthet og at jeg ikke orker være våken så lenge og vil slippe å kjenne på kvalmen. Er nok en kombinasjon forbønn del, men mest kvalme. Dog har jeg nå vendt meg til å legge meg så tidlig, og sove til kl 6, så har jo fått merke at jeg har begynt å venne meg til å sove mere for er jo da blitt trøttere..

Er også forferdelig trøtt. I pausene på jobb legger jeg meg på gulvet på do for å hvile noen minutter og strekke litt på ryggen. Hjemme begynner det å se ganske ille ut i forhold til hvordan jeg egentlig vil ha det. Kan ikke huske at jeg var så trøtt i forrige svangerskap, men da kunne jeg sove middagshvil i timesvis uten noen som hoppet på meg... Legger meg 1,5- 2 timer tidligere enn til vanlig.

Jeg er 9+4 idag or er stuptrøtt jeg også, legger meg kjempetidlig og klarer nesten ikke å komme meg opp på morgenen.og må ofte ha en hvil på dagen også :-P

Men satser på at det gir seg i løpet av uke 10 eller 11, gjorde det sist svangerskap ihvertfall :-)

Jeg sov plutselig i 4 timer på sofaen i dag :eek: og jeg er som deg, legger meg kl 21 g sover til 6-7! Nå er jeg bare 8+3, men hører mange som er trøtte leeenge :wideyed:

Var sånn fra uke 7, ufattelig slitsomt! Det har begynt å bli litt bedre nå (12+1) og håper det gir seg helt. Hold ut ❤️

Jeg har funnet ut at hvis jeg skal fungere sånn nogenlunde hele dagen så må jeg ha minst 10 timer med søvn.. Jeg jobber ikke for tiden da så da kan jeg fordele energien på husarbeid og familie + å ta vare på meg selv. For meg er det nødvendige forhold som må være i orden før jeg i det hele tatt kan tenke på å jobbe i tillegg.

Veldig trøtt her og. Er 10+6. Har vært det siden jeg ble gravid. Så veldig klar til å føle jeg har noe liv utenom jobb.

Skal bli så deilig når trøttheten går over. Jeg har lagt meg rundt 20 hver dag siste ukene, da er jeg helt ferdig. Gleder meg til energien er tilbake og jeg orker å ta fatt på ting her hjemme, enn så lenge har mannen vært helt fantastisk. :)

Back
Topp