Jeg er så tett!

dumidalia

Gift med forumet
Jeg blir snart gal! Jeg er potte tett i nesen hele tiden, hjelper en liten stund med nesespray og så er det like ille igjen.. Det har vart over en måned nå, og jeg er leeeei...
Det er vel forsåvidt vanlig at man er litt tørr i slimhinnene, men nå må det jo snart være nok.. Noen flere?

ikke nå. .men var ganske tett og får fort bihulebetennelse i graviditeten.. men det var mest i 1 og. 2 trimester... ikke hatt det i slutten...

eg e oxo tett i nesa til stadighet.. har alltid nesesprayen i lomma :P men i det siste har eg våkna på natta av at eg e tætt i nesa å tørr i munnen.

Har nesespray liggende i veska og under overmadrassen :smiley-ashamed008 men tror jeg er for dum til å åpne kjeften om natta, så må ha sprayen tilgjengelig eller så dør jeg :p

Jeg må også ha nesesprayen tilgjengelig, spesielt på kvelden/natta. Er ikke forkjøla, så håper det bare er en plage som går over når magemonsteret kommer ut :-P

Jeg må også ha nesesprayen tilgjengelig, spesielt på kvelden/natta. Er ikke forkjøla, så håper det bare er en plage som går over når magemonsteret kommer ut :p
Jeg var avhengig sist også, men noen dager etter storebror var ute så var tettheten borte :-)

Jeg er også tett, veldig tett. Jeg er også avhengig av nesespray, og vanligvis holder det med en spray hver 6-7time, men nå er jeg forkjøla for 3 gang på 2 mnd. Nå er det lite som hjelper. Vondt i øret og tennene også. Eldstegutten har også vondt i øret, så her er han hjemme fra skolen.

Back
Topp