jeg er så teit

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
jeg tenker så mye over svangerskapet at jeg googler alt jeg kommer på. og tror dere jeg finner mye som jeg aldri har hørt om før da? spesiellt ting som går galt. så får jeg enda mere å tenke på.
jeg er så teit. flere som gjør dette?

Har dessverre erfaring med at d kan gå galt selv sent i svangerskapet, men jeg prøver og styre unna de tristeste historiene nå som jeg er gravid. Mye kan skje, men stort sett går det bra! Og uansett er d ikke noe vi styrer, så vi får tenke positivt. :-)

Har dessverre erfaring med at d kan gå galt selv sent i svangerskapet, men jeg prøver og styre unna de tristeste historiene nå som jeg er gravid. Mye kan skje, men stort sett går det bra! Og uansett er d ikke noe vi styrer, så vi får tenke positivt. :)
Huff, hva har du opplevd?
det er desverre endel av d å
være gravid å være bekymra, men jeg har troa på å tenke positiv, sture unna google og andre skremselhistotier og kose seg med det som
skjer i magen :)

Hehe... Skumelt å google :) Men eg tror alle går og tenker og grubler og lurer.. Er en del av å gå gravid. Og du er nok neppe alene om det :)

jeg var ikke slik med nr 1.. da var jeg tilbakelent, og tok ting som de kom.. men denne gangen er jeg stikk motsatt...

Huff, hva har du opplevd?
det er desverre endel av d å
være gravid å være bekymra, men jeg har troa på å tenke positiv, sture unna google og andre skremselhistotier og kose seg med det som
skjer i magen :)

Vi mistet vår første når jeg var 28.uker på vei. Han hadde en kromosonfeil som var uforenelig med liv. Veldig tøft og d sitter godt i enda. Graviditet er derfor ikke min favoritt-tilstand.. xsmile18

Vi mistet vår første når jeg var 28.uker på vei. Han hadde en kromosonfeil som var uforenelig med liv. Veldig tøft og d sitter godt i enda. Graviditet er derfor ikke min favoritt-tilstand.. xsmile18
litt vanskeli å vite hva man skal si.. dette må ha vært utrolig tøft for dere, og forstår hvorfor graviditet ikke er din favoritt tilstand. men som du sier så går det som regel bra, og vi krysser fingrene for at det gjør det:-)

Googlet som en galning sist sv.skap, IKKE BRA!!!
I tillegg fikk jeg vite en god del om erfaringene til mamma da jeg selv var gravid. Hun mistet i uke 38 med sin første, før hun fikk min storesøster. Hun fortale masse om hvordan det skjedde og hvorfor osv. Men det er jo bare slikt som skjer dessverre. Det er bedre å regne med at det går bra enn å grue seg til noe slikt!! Da får man jo ikke oppleve gleden ved å gå gravid!!! Koser meg med magen og stener ute skumle tanker så godt jeg kan, og for all del googler jeg ikke!!! Det man trenger å vite og det man lurer på får man vite av legen eller JM! :)

Håper du klarer å slappe av <3 Stor klem

er bare etter at de fant en tom fostersekk jeg begynte med det. men jeg får jo svar på alt på tirsdag:-) så jeg kan vel bare slappe av. google er en skummel ting...

Jeg tenker at det er nok derfor jeg var mye mindre bekymret sist med jentene mine. Ikke hadde jeg internett som jeg leste om alle skrekkhistoriene og alt som kunne gå galt.
Så jeg prøver så godt å ikke lese for mye, tar det som det kommer.
Det er ikke noe vi kan gjøre fra eller til nå.
Går det galt så var det meningen og ikke noe vi kunne unngått.

Back
Topp