Jeg er så teit...

paleface

Gift med forumet
Nå har jeg nettopp bestilt meg 15 graviditetstester på billige tester. Er 5+3 i dag, og kjenner heldigvis flere og flere symptomer, men er likevel i så uforskammet god form, så jeg vil ha muligheten til å teste når jeg føler meg usikker. Tenkte at 15 burde holde frem til jeg har legetime og ul den 26...

Føler meg ganske teit nå altså, men tenkte at det var verdt pengene hvis det kan berolige meg... emoticon

Jeg som har rundt 30 billigtester liggende skal vel ikke si så mye på test-shopping emoticonJeg har hatt mine liggende lenge nå, kjekt å endelig ha bruk for dem, hehe :) 

Nødvendig er det vel ikke, for noen av oss, men skjønner godt at du ønsker betryggelsen fram til UL... Tenker litt i samme bane som deg. Sambo er virkelig gira på at jeg skal teste igjen, han føler seg nok ikke helt trygg på dette enda. Hehe...

Men hallo - vi er gravide - vi har litt ekstra lov

Hehe, ja, hvis det finnes en tid for å være ekstra irrasjonell, så er det vel nå!

Godt det ikke er bare meg. Blir vel litt sånn når man har så tungt for å få barn, da blir det så vanskelig å tro på når det endelig skjer...

snart2barnsmor-12 skrev:
Jeg forstår deg så veldig godt!

Så du, teit er du ikke :D

Takk! :o) Godt å møte forståelse når man egentlig føler seg litt dum... :o)

Hahaha! Jeg har vurdert å gjøre akkurat det sammen, men klarer liksom å utsette det en og en dag ^^

Har den samme følelsen selv, lite kvalm egentlig, bare ømme pupper og er også 5+3 i dag....

Så nei, du er ikke teit. Har tenkt samme tanken selv

Teit du, langt i fra .Jeg har tatt to tester der begge var positiv. Ettersom formen er tipptopp tviler jeg jeg vel veldig ofte på at de testene kan stemme ;-) det frister big time å kjøpe flere tester men har ikke gjort det...enda. Skal se jeg gjør det neste gang jeg tripper forbi ett apotek om ikke fornuften slår inn på veien ;-)

Haha, husker når jeg var gravid i 09. Da tok jeg en test, og slo meg til ro med at jeg var gravid helt til jeg satt på venterommet for første kontroll. Da fikk jeg panikk. Hadde ikke hatt noen symptomer og var sikker på at jeg bare hadde sett feil på den ene testen. Følte meg såå dum som skulle på kontroll når jeg ikke var gravid engang, men heldigvis var jeg gravid da. Haha. Test ivei du ;)

Kan skjønne hvordan du føler det. Man blir fort litt usikker på om svaret faktisk stemmer når man ikke kjenner noen tegn. For min del er det litt omvendt.. Jeg har mange symptomer, men har fortsatt ikke får noen positivt svar enda. har gått en uke over i dag, og ingen antydning til mens. Har menssmerter (murringer), såre brystvorter, litt trett, hodepine og små uvel i kroppen/småkvalm når jeg ikke har spist på lenge. Hvor lenge etter forventet mens testet dere? Tror dere at det av og til kan ta tid før testen slår ut positivt, eller er dette bare ønsketenkninger?

jeg kjøpte en test igår bare for å sjekke.

Det var nesten ikke farge igjen til kontrollstreken fordi hcg streken lyyyyyste!! hehe

Godt å se at flere tenker som meg. :o)

Jeg ble jo gravid for litt over et år siden. Testet først positivt på ettermiddagsurin, og ble veldig glad og giret etter halvannet års prøving på nr to. Morgenen etter testet jeg igjen, og den ble også positiv, men mye svakere. Det var da jeg begynte å skjønne at det kom til å gå galt. Over de neste par dagene ble det enda svakere tester, og 4-5 dager etter første positive test mistet jeg, da var jeg nesten fem uker på vei. Ble litt personlig dette, men jeg tror i hvert fall at den opplevelsen gjorde at jeg nå føler meg utrygg på graviditeten, og spesielt siden jeg ikke har så mange symptomer ennå. (Er forresten på vei de da, i dag er jeg så trett at jeg nesten ikke klarer å tenke, til tross for at jeg la meg tidlig og sov godt hele natten...)

Gleder meg i hvert fall til testene kommer, da kan jeg liksom følge litt med på om de blir svakere. Jeg er helt sikker på at jeg er gravid nå (har jo tatt tre tester som alle var soleklare på det), men er så inderlig redd for å miste. emoticon

Skjønner veldig godt at du er redd for å miste! :( Det er så fælt at noen mister en liten ønsket spire! :(

Krysser fingre for at alt går supert denne gang for deg! =)

Live2Learn skrev:
Skjønner veldig godt at du er redd for å miste! :( Det er så fælt at noen mister en liten ønsket spire! :(

Krysser fingre for at alt går supert denne gang for deg! =)

Tusen takk! Selv om jeg mistet kjempetidlig var det forferdelig tøft og trist, og jeg unner ingen andre følelsen av å miste noe så dyrebart og etterlengtet! Håper det går bra for alle oss her inne! :o)

Back
Topp