jeg er så teit

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
jeg ammer hver 3 time nen ganger mer på natten( eller hun finner puppen selv siden hun er i armen min)
men i går la jeg henne klokken 11 og så la jeg med nærmere 01 selv og hun sov.

så våknet jeg i nat og kikker på klokken....det LYSER 05 mot meg, jeg bare HERREGUD har jo ikke hørt noe fra henne-slikt skjer jo aldri.

slenger hånda oppi baggen og kjenner iskaldt hode og kinn og får litt panikk da...........[&:]
så slenger meg opp av sengen og styrer rundt med henda mine i baggen og der våknet hun....[8D][:D]
når jeg kan få sammenhengende søvn enda lenger så ødelegger jeg med å tenke fæle tanker....

dette er 2 gangen det har skjedd på snart 4 mnd,så skjer nok ikke på lenge enda igjen..
Jeg var sikker på hun hadde strøket med når jeg ikke hadde hørt noe til henne og så var hun kald når jeg kjente på henne... de tankene kommer litt for fort.

det som er synd er at jeg la meg seint, og så lå jeg våkn og ventet på at hun skulle våkne... så ble ikke mye søvn igrunnen[8D] men hun var jo knall flink i natt da...=)

hehe jeg skjønner godt du sjekker!! jeg sjekker flere ganger til dagen jeg... stess :P

men det er jo godt hun sov så lenge da :D:D Flink bell :)

åja det er skikkelig ekkelt.
noe jeg har opplevd allerede første uka på begge mine to. gud så redd jeg har blitt.

deilig med søvn da[:)] håper hun tar seg noen lange netter hver natt nå da[:)]

Åh, jeg skjønner godt at du ble skremt jeg! Når ting går utover normalen så er man fæl til å tenke det verste, dessverre.. Har faktisk skjedd her også et par ganger, men hver gang har det gått godt[:)] Får håpe ho skjønner etterhvert at ho kan sove litt lengre økter om natta

Skjønner godt at du reagerte sånn, gjorde jeg også når Ella sov så lenge-kunne ikke helt tro det liksom. Jeg har jo ei som er lik ho Bell, henger seg bare på puppen selv ho...så når de gjør no vi ikke er vandt til, ja da må vi bare våkne de litt[;)]

Får håpe det blir samme greia i natt da, men at du denne ganga vet bedre og ikke våkner henne -bare sjekke sånn helt forsiktig [:)][:)]

Jeg reagerer likedan! Og om jeg ikke vekker han, så får jeg ikke sove selv etterpå selv om jeg har kjent at alt står til med han... bare ligger og venter på at han skal våkne liksom...

Uansett hva du gjør Nikki, så er du ikke teit! Bare veldig skjønn! [:D]
'
Kan godt forstå reaksjonen din, hadde nok reagert slik selv[:)]

Du er ikke teit, du er bare en mamma[:D]
Grusom følelse det der. Uff, husker det fra LV, ikke opplevd det med OS enda.

Ille man skal kvekke så. Er noe i det når en ting endrer seg,da får man litt hetta når ungen også er kald..

Du er absolutt ikke teit!!
Hadde reagert akkurat som deg, her er snuppa våken fra hver 2. til hver 4. time om natta!!Hun er 4 mnd og har ikke ennå opplevd at hun har sovet over så kommer til å være mye våken og sjekke hvis/når det skjer!!

jeg fikk sjokk når jeg så klokkn var 05... og ikke hørt en lyd...
det skjer virkelig ikke her i heimen

her er vi "vanedyr",så når noe ikke er som det pleier tar det helt av[8D]..hadde den samme følelsen med William etter at han ble bedre i magen sin o roligere på kveld/natt... trodde jo ungen hadde tatt kvelden-kikket i senga hans nesten hele tiden....tror ikke en er teit,bare en bekymret mamma[:)]

ja,når man er vant til å ha kontakt hver 3 time om natten eller mer og plutselig er den 5 på morgenen.. da måtte det være noe galt,for min baby sover ikke så lenge,hehe..
angsten for krybbedød er alltid i bakhode=(

Back
Topp