jeg er så teit noen ganger

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Rekekreket hadde svaret!
Problemet løst! Så enkelt kan det gjøres

Er du sånn fordi du alltid er sånn eller fordi eksen din gjør deg sånn for øyeblikket? 

Hvis det er det første så hadde jeg garantert prøvd hardt å droppe eksmaset og heller hevet meg på litt ferskere brød ;) 

Er det sistnevnte så tror jeg ikke jeg er i stand til å gi noen fornuftige råd som normale folk ville ha fulgt (sugar high atm)

Tror du er rimelig klar over akuratt hva jeg mener om denne saken her....
*kremt*

Ut fra min erfaring så er eksen ikke et alternativ.
Hvis han gjorde livet ditt til et helvete, så skal jeg ikke si som Oprah ville sagt at han vil gjøre det igjen, men jeg vil si at sjansen er veldig stor.

Rekekreke skrev:
*kremt*

Ja jeg vet... Og i går så ble jeg liksom litt "forelska" også. men bare litt!! og ikke på ordentlig!!!
Og eksen, tja, jeg blir av en eller annen grunn fremdeles overrasket!!?

Tøsa skrev:
Ut fra min erfaring så er eksen ikke et alternativ.
Hvis han gjorde livet ditt til et helvete, så skal jeg ikke si som Oprah ville sagt at han vil gjøre det igjen, men jeg vil si at sjansen er veldig stor.

ja han vil nok det nemlig. Og selv om han er bra i 6 mnd kommer det garantert noe de neste 6 som gjør at vi er tilbake til start.... Og jeg orker det bare ikke en gang til... Det var for ille...
men jeg vil også si at vi fungerer godt sammen nå om dagen altså! Men jeg tror vi funker som venner, og thats it....
men det er jo klart at jeg trooooor noe annet når jeg driver å jobber for harde livet for ikke å falle for en annen! DA blir jo eksen superinteressant!!

¤Woolfmother¤ skrev:

Rekekreke skrev:
*kremt*

Ja jeg vet... Og i går så ble jeg liksom litt "forelska" også. men bare litt!! og ikke på ordentlig!!!
Og eksen, tja, jeg blir av en eller annen grunn fremdeles overrasket!!?

Må vet jeg mere enn det som står i HI, så jeg må liksom passe meg litt for hva jeg skriver her nå kjenner jeg...
Men særiøst... Du... 
T= Nei, plis nei... Du er virkelig smartere enn som så....
Og du, slutt og motarbeide alt hele tiden du :)
Du fortjener faktisk og være lykkelig, og du må ikke ta alle sorger på forskud og få panikk heeeeele tiden :P

Neida reka., Det blir ikke T. Men det er innmari lett å gjemme seg bak nå! For nå tar dette andre "av"

Back
Topp