Jeg er så sulten..!

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Holy!
Jeg er så sulten for tiden. Noen dager kjennes det ut som om jeg ikke får i meg nok mat - jeg kunne trolig spist 24/7. Hvordan skal dette ende...

(Dagens frustrasjonsinnlegg :p)

Jeg er også sånn til tider.. Ganske ofte egentlig ;) Prøver å få i meg litt chiafrø som sveller i vann eller juice. Det stabiliserer blodsukkeret og har masse vitaminer i seg og er gunstig for tarmsystemet ;) Og det er ikke noe farlig i graviditeten selv om man aldri har brukt det før :)

Jeg er også sånn til tider.. Ganske ofte egentlig ;) Prøver å få i meg litt chiafrø som sveller i vann eller juice. Det stabiliserer blodsukkeret og har masse vitaminer i seg og er gunstig for tarmsystemet ;) Og det er ikke noe farlig i graviditeten selv om man aldri har brukt det før :)

Takk for godt tips! Jeg har til tider brukt mye chiafrø i diverse, men akkurat nå er jeg tom for det, men det skal jeg jammen gå til innkjøp av nå. :)

Takk for godt tips! Jeg har til tider brukt mye chiafrø i diverse, men akkurat nå er jeg tom for det, men det skal jeg jammen gå til innkjøp av nå. :)
Så bra, da vet du hva det er ;)

Kjenner meg igjen!! Spiser og spiser og tenker bare på mat :p

Haha, jeg vet. Når jeg er ferdig med et måltid, tar jeg meg oft i å tenke på hva jeg skal spise neste gang. :p Hadde jeg trodd at kroppen prøvde å si ifra at den trengte mer mat, hadde det vært greit, men jeg tviler sterkt på at den trenger sååå mye mat..

Haha, jeg vet. Når jeg er ferdig med et måltid, tar jeg meg oft i å tenke på hva jeg skal spise neste gang. :p Hadde jeg trodd at kroppen prøvde å si ifra at den trengte mer mat, hadde det vært greit, men jeg tviler sterkt på at den trenger sååå mye mat..

Jeg tror faktisk at kroppen min trenger all den maten, men mulig det bare er noe jeg innbiller meg :p Når jeg er sulten på natten og oppe og spiser, så tenker jeg "stakkars babyen, han er sikkert sulten". Haha

Jeg er ikke sånn, jeg er mer sånn små måltider innimellom :P

Frem til juni så spiste jeg bare 2 ganger for dagen, men nå kjenner jeg at det er ganske fullt inni der så orker ikke spise et helt måltid, så da blir det spise litt, pause, spise litt :P For jeg blir fort mett og fort sulten igjen. Rart det der..

Jeg klarer ikke store måltid. Har slitt med matlysta i hele svangerskapet. Må spise lite og ofte. Kjenner ofte på sultfølelsen, men blir veldig fort mett igjen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke store måltid. Har slitt med matlysta i hele svangerskapet. Må spise lite og ofte. Kjenner ofte på sultfølelsen, men blir veldig fort mett igjen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
klarer ikke store tunge måltider som kjøttkaker eller annen middag.. Men sjokolade og is det kan jeg spise mengder av .p

Back
Topp