Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også sånn til tider.. Ganske ofte egentligPrøver å få i meg litt chiafrø som sveller i vann eller juice. Det stabiliserer blodsukkeret og har masse vitaminer i seg og er gunstig for tarmsystemet
Og det er ikke noe farlig i graviditeten selv om man aldri har brukt det før
![]()
Så bra, da vet du hva det erTakk for godt tips! Jeg har til tider brukt mye chiafrø i diverse, men akkurat nå er jeg tom for det, men det skal jeg jammen gå til innkjøp av nå.![]()
Haha, jeg vet. Når jeg er ferdig med et måltid, tar jeg meg oft i å tenke på hva jeg skal spise neste gang.Hadde jeg trodd at kroppen prøvde å si ifra at den trengte mer mat, hadde det vært greit, men jeg tviler sterkt på at den trenger sååå mye mat..
klarer ikke store tunge måltider som kjøttkaker eller annen middag.. Men sjokolade og is det kan jeg spise mengder av .pJeg klarer ikke store måltid. Har slitt med matlysta i hele svangerskapet. Må spise lite og ofte. Kjenner ofte på sultfølelsen, men blir veldig fort mett igjen.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app