Jeg er så sulten!!

Marihøna1986

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg er sulten hele tiden....Kan feks spise lunsj, så går det to minutter så er jeg sulten igjen!
Andre som har det slik? Begynnte etter den positive testen :)

Kan ikke huske det var sånn sist svangerskap.....
 
Jeg er også veldig sulten!;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Me 2!!! Blir aldri mett!!! Vet ikke hvor dette skal ende :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sånn var det forrige gang jeg var gravid. Da startet det rundt uke 6. Hvor langt på vei er dere? Jeg er bare 4+5 og merker ingenting enda....

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Sånn var det forrige gang jeg var gravid. Da startet det rundt uke 6. Hvor langt på vei er dere? Jeg er bare 4+5 og merker ingenting enda....

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Tror jeg var litt slik også, men husker ikke hvor langt jeg var da. Nå er jeg 6+1 og dette har vart noen dager :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ok, det forklarer jo litt. :) kommer vel her og etterhvert da.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Jeg er bare 4+3, så er vel tidlig syns jeg....
Men sulten er jeg! Syns det er utrolig - noe så lite burde ikke kreve så mye mat :p
 
Konstant sulten her også :( Blir vell god og rund på slutten tenker jeg.
 
Omvendt her. Eller... Litt opp og ned, men har dårlig matlyst fortida. Kroppen sier ikke i fra når den er sulten, så jeg glemmer å spise innimellom :( håper det går seg til :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var mest sulten helt i starten sist, ga seg etter 3-4 uker:)
 
jeg er så sulten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg spiser alt jeg kommer over og alt er så ufattelig godt. mmmm
 
Dårlig matlyst her..
Er nok ikke den lille som krever så mye mat for de som får økt sult men heller alle prosessene i kroppen som styrer for å lage babyen :)
 
Håper det for seg snart, ellers blir det mange kilo her gitt :p
Foreløpig vil jeg bare spise hele tiden....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var ekstremt sulten i begynnelsen av uke 4, men så gikk det over. :) Kommer vel tilbake lenger ut i svangerskapet, tenker jeg. :p
 
Back
Topp