Jeg er så STOLT :)

Jean08

Forelsket i forumet
Nå i kveld tok faktisk lille snuppa vår sitt første skritt [:)] og nå står hun masse selv, midt på gulvet.
Nå før hun la seg var hun så stolt at hun drev å testet seg selv hvor mye og lenge hun sto før hun datt eller mistet balansen.
De blir liksom så "plutselig" store når de begynner å stå å gå [:D]
Og like etterpå skulle pappaen teste henne ut.. så han satte henne forran storebrors plast-sklie, og la en leke på TOPPEN av sklia..
Hva skjedde, jo da Haylee (lille jenta vår) klatret like greit oppover der også. Vi sto bare og måte og jeg løp etter kameraet..

Litt mange bilder da.

Flinke jenta! Skjønner godt du er stolt ja. Morro at du fikk tatt bilder av at hun klatret opp sklia også da [:)]
Utrolig hvor fort store de blir, nå såm de stadig vekk lærer seg nye ting [:)]
Skjønner ikke helt hvor det har blitt av babyene våre jeg [8D]

å hjelpes....så flink :)

oi.. så artig da!!

få søt hu er![:D]

Så flink og søt [:)]

Ja, flink er hun [:)]
Men noen ganger lurer jeg på om det finnes en "pause" knapp.. bare så jeg får ha Babyen min i noen mnd til [;)]

Takk ser det er ikke bare jeg som burde være stolte heller da. For dere jenter har noen utrolig vakre babyer selv [:D]

næmmen, se på henne da, så flink hun er!! elsker sånne skryte tårder med bilder[:)] rekner med dere har nok å henge fingrene i nå for tiden der da ja!!

Ååå [:D] Så flink!!! [:D]

ORIGINAL: Mexxie

Flinke jenta! Skjønner godt du er stolt ja. Morro at du fikk tatt bilder av at hun klatret opp sklia også da [:)]

ORIGINAL: Mexxie

Må jo ha kameraet frem til alle døgnets tider, for her skjer det mye som jeg må få med meg på filmrullen [:D]

Oi!! Så utrolig morsomt!!! :)

Oi så flink hun er!! [:D] Så nydelig [:D] Mi står litt selv men tørr ikke å gå enda. Tiden går fort, føles ikke ut som hun er babyen min lenger, siden hun har blitt så aktiv og stor [8D]

nydelig jente!!!!
også så flink da[:)]
skjønner godt du er stolt[:)]

ORIGINAL: klinkekulen

Åå, så FLINK [:D] Skjønner veldig godt du er stolt!! Så søt også [:D]

ORIGINAL: Neah

å hjelpes....så flink :)

Flinka [:D]

Back
Topp