Jeg er så spent...

¤Ida

Gift med forumet
Bo situsjon vår nå er at vi leier på "gal" side av byen, ei leilighet på 80 kvm til 7000 i mnd.
vi har verdens beste huseiere og vi trives godt i leiligheta, men jeg trives ikke på plassen siden vi er så værutsatt, men har jo derimot verdens vakreste utsikt...men siden jeg er mye alene så er jeg så sinnsykt værredd og det går ut over søvn, livskvalitet osv osv

Har ringt på ei leilighet på "rett" side av byen på 88 kvm til 6000 i mnd. er et barnevennlig område, men barnehagen blir langt unna å martin stooortrives i barnehagen og jeg liker di som jobber der...jeg kommer til å må kjøre den veien uansett frem til sept pga jobb, men etter det vet jeg ikke hvor jeg får jobb...

skal å se på den i morgen eller i over i morgen, å er kjempe spent, men er maaaange som har ringt og skal se så er jo liten sjangs for at vi får den, men lurer på om HVIS vi får den å vi liker den om vi virkeli skal flytte...

[;)]Håper dee får den! Krysser fingrene for deg.[:)]

Hvor er det dere bor egentlig??? Var så billig![:)] Skulle ønske det var sånn her også.. [:-] 

Og lykke til! Blir spennende for dere [:D]

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

Hvor er det dere bor egentlig??? Var så billig![:)] Skulle ønske det var sånn her også.. [:-] 

bor i bodø[8D] synes det er dyrt nok...

ORIGINAL: ¤Ida

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

bor i bodø[8D] synes det er dyrt nok...

Ja, dyrt nok er det! Mer enn nok [8D] Men i Oslo er det eeenda værre [:'(]

Back
Topp