Jeg er så spent

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I dag kl 14.15 skal vi til jordmor for å se om vi finner hjerteslaget til lille spiren. :-D jeg er 14 uker i morgen, så hun mente at det skulle være mulig å finne det. Det hadde vært så fint om vi kunne fått et lite bevis på at det er noe der inne. Så kryss fingrene for oss at vi finner det lille bankende hjerte i dag.

*krysser fingre for dere*
Vi skal til jordmor på fredag med samme formål, så kjenner på spenningen sammen med dere :)

Jeg var hos jordmor i uke 14 og da fant hun hjertelyd heelt nede ved skambenet:) men syns ikke det var så veldig høyt, og hun mistet lyden flere ganger, hører det sikkert bedre når baby blir litt større:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

*krysser fingre for dere*
Vi skal til jordmor på fredag med samme formål, så kjenner på spenningen sammen med dere :)

Takk :-D ja det er kjempe spennende. Krysser fingrene for dere at dere klarer å høre noe på fredag.

Jeg var hos jordmor i uke 14 og da fant hun hjertelyd heelt nede ved skambenet:) men syns ikke det var så veldig høyt, og hun mistet lyden flere ganger, hører det sikkert bedre når baby blir litt større:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja jeg er jo lit overvekdig, så jeg er veldig spent på om hun klarer å finne den. Det hadde vært så fint med et lite bevis på at det er et bankende hjerte der inne.

Samme utfordring som meg det da, har litt ekstra på magen fra før av, så er veldig spent. Men krysser fingrene og håper. Ellers spørs det vel om jeg ikke må ut med noen ekstra kroner for å få en bekreftelse på dette :)

Samme utfordring som meg det da, har litt ekstra på magen fra før av, så er veldig spent. Men krysser fingrene og håper. Ellers spørs det vel om jeg ikke må ut med noen ekstra kroner for å få en bekreftelse på dette :)

Vi tenkte på,det om vi skulle kjøpe en ultra lyd, men vi bor så lang unna nærmeste klinnik, så vi regnet på det og fant ut at det ville ha kommet opp i nesten 3000 kr, så vi føler at vi ikke har råd til det. :-( så det er bare å smøre seg med tolmodighet til den ordinære ultralyden og håpe at vi hører hjerteslaget i dag.

Lykke til! Håper du får høre de herlige hjerteslagene :)
Skal til legen på mandag og håper at vi får høre dem da. Vil være nesten 15 uker da. Hvis jeg ikke husker helt feil så fikk jeg høre dem tidligere enn det med første, så jeg krysser fingrene :)

håper dere fikk en fin kontroll!!! med hjerteslag :love7

:D jippi:D vi fikk høre det lille hjerte slå. verdens vakreste lyd. <3 og hun kunne fortelle at den slo 165 slag i minuttet. dette var bare så utrolig deilig, er så godt å vite at hjerte slår iallefall. så er det bare å vente til 10 mai for å høre om det er et friskt baby.

Åååå så fint. Happy for you.

Back
Topp