Jeg er så spent..og nervøs

heltutrolig13

Betatt av forumet
Septembermødre <3
På tirsdag og igår var jeg på legekontoret og tok blodprøve for å måle hcg nivå.
Igår fikk jeg svar på første prøven, den var på litt over 4000, sier ikke meg så mye men de sa det var bra, men det viktigste er svaret jeg får senere idag, om den har steget...
Krysser alt jeg har for positivt svar etterpå <3
Og håper det er et godt tegn at igår kom kvalmen inn for fullt :-0

Hurra :) Hcg igår var på over 10000 så det var bra stigning fikk jeg høre
: D
Så da er det bare å se frem til UL om tre uker <3
Bra start på helgen :)

Første gang jeg var gravid satt jeg hos legen og sa type, det kan jo hende jeg ikke er gravid, jeg har jo ikke sett at det er noe inni der. Også snudde legen skjermen så jeg kunne se svarene på blodprøven selv. Se her da, du har 67000, du er gravid hvis det er over 70 (eller noe sånt). Da sa jeg, ok, greit, jeg gir meg. Ha-ha. :-)

Nå er jeg gravid med nr 2, og here we go again. - kaaaan jo hende det ikke er noen unge i rugekassa da??
Men så tenker jeg på episoden hos legen forrige graviditet og ler litt av meg selv :-)

Første gang jeg var gravid satt jeg hos legen og sa type, det kan jo hende jeg ikke er gravid, jeg har jo ikke sett at det er noe inni der. Også snudde legen skjermen så jeg kunne se svarene på blodprøven selv. Se her da, du har 67000, du er gravid hvis det er over 70 (eller noe sånt). Da sa jeg, ok, greit, jeg gir meg. Ha-ha. :)

Nå er jeg gravid med nr 2, og here we go again. - kaaaan jo hende det ikke er noen unge i rugekassa da??
Men så tenker jeg på episoden hos legen forrige graviditet og ler litt av meg selv :)

Hehe, man får en hel haug av bekymringer så fort man har fått positiv test :O

Jeg skal prøve å senke skuldrene og ta en dag av gangen, og så lenge det ikke kommer en stor blødning så skal jeg tro på at jeg er gravid, og gleder meg til nok en bekreftelse på UL om 3 uker ;)

Back
Topp