Jeg er så smart *kalender*

Verdande

Elsker forumet
Føler meg rålur nå! Kjetil fikk sjokoladekalender av tanten sin, så nå får han en liten sjokoladebit ETTER han har kledd på seg[:D] Så nå får jeg klærne på så fort som bare det! Det har vært en prøvelse hver morgen ellers[8D] Har bare stukket av og hylt[:'(]

Så nå skal jeg nyte hver dag fram til jul, så håper jeg han er flink til å kle på seg etter dette også!

Hvilken kalender har deres små?[:)] Vi har pakkekalender også, i dag fikk han såpebobler[;)]

Her er det pakkekalender, sjokoladekaleder og postmannpatkalender. Idag var det spade i pakkekalenderen.

Her drøyer vi pakkekalender til neste år. kommer til å få så masse på julaften og nettopp hatt bursdag. Tror ikke han skjønner hva kalender er. Så her er det Eliaskalender[:)]

ORIGINAL: beibi08og11

Her drøyer vi pakkekalender til neste år. kommer til å få så masse på julaften og nettopp hatt bursdag. Tror ikke han skjønner hva kalender er. Så her er det Eliaskalender[:)]

Samme her, men av og til har jeg sååå lyst å gi han pakkekalender, bare fordi jeg kommer på så mye som hadde vært så stas å gi ;)

Ingen kalender her heller i år, gitt... tror ikke hun har fått helt taket på hva det er enda, å så kom desember så plutselig som alltid[;)]

Back
Topp