jeg er så sliten...

LilleBall

Forumet er livet
jeg er så sliten av og være bekymret hele tiden [:(] Jeg er så sliten og langt nede nå.. Sitter bare her og lurer på meningen med livet.. Jeg har 2 lyspungt i livet og de ånder og lever jeg for!! Syns det er så vanskelig alt.. Jeg føler jeg ikke har noen og snakke med, ingen som virkelig forstår meg [:(] Jeg har ei venninne jeg kunne snakke med om alt mellom himmel og jord, men hun bor så langt vekke fra meg.. Og jeg får meg ikke til og fortelle henne slik over tlf.. [:(]

hva gjør jeg? [:(]
 
Kanskje www.sidetmedord.no kan vær en plass du får ut tankene dine og får gode svar?

Sender deg en god klem og ønsker om at ting blir lysere for deg.
 
ORIGINAL: ~Ritamor~

jeg er så sliten av og være bekymret hele tiden [:(] Jeg er så sliten og langt nede nå.. Sitter bare her og lurer på meningen med livet.. Jeg har 2 lyspungt i livet og de ånder og lever jeg for!! Syns det er så vanskelig alt.. Jeg føler jeg ikke har noen og snakke med, ingen som virkelig forstår meg [:(] Jeg har ei venninne jeg kunne snakke med om alt mellom himmel og jord, men hun bor så langt vekke fra meg.. Og jeg får meg ikke til og fortelle henne slik over tlf.. [:(]

hva gjør jeg? [:(]


Kjenner meg 100% igjen.. Jeg er per pm om du vil prate.. Jeg føler det helt likt og kan fortelle deg at det er gått så langt at d første jeg skal gjøre imorgen er å ringe legen min å få komme inn, for jeg har konstant hjertebank og har hovna opp på høyre side av halsen og slik har det vært nå siden midten av november, at det har begynt å gå på helsa løs..
 
Jeg har det tøft selv... Kan forstå deg med at en føler seg alene når en venninde bor sååå langt borte. Jeg har selv innskrenket venne krets av div. grunner. Jeg har gått til 5 forskjellige psykologer og terapi sakking. Etter masse snakking med fastlege og bekymringer for at jeg ville gjør slutt på livet så måtte jeg se eg villi til å prøve en innleggelse ved psyk. Dette var for at jeg skulle kunne samle krefter og komme meg opp på beina. Denne heldelsen ble ikke ett bra resultat for meg da jeg havnet inn med ambulanse pga lungebetennelse. (de tok ikke hensyn til min alvorlige lidelse av en medfødt lungesykdom) så her ble jeg mer nedbrytt enn hjulpen.
Jeg har såå trang får å ha noen å snakke med selv, men håper du får bedre hjelp enn meg hvis du velger psykolog. Det er individuelt hvordan enn opplever hjelpen enn får. Noen har kjempe utbytte.

Jeg er her for deg over nett om du vil snakke med meg. Bare å plinge på PM om du har lyst.
Hver dag setter jeg på en maske hvor alle tror alt er så bra, men inderst inni meg har jeg det helt grusomt.
Håper bare lykken om en spire i året 2010 vil løfte ting i ett annet perspektiv for meg.

Mange klemmer og trøste tanker til deg....
 
Back
Topp