Jeg er så skuffa

*Sandermamma*

Forumet er livet
Over dette nye forumet at jeg har ikke ord! Jeg savner å se hvem som er pålogget inne på september! Føler meg helt aleine når jeg er her inne! Var liksom alltid så godt å se at det var noen her inne. Nå er det ingenting å se:(
Uoversiktelig og rotete. Nei dette var bare trist. Det gamle fungerte jo så utrolig bra! Hvorfor fjerne noe som funket??
Mister helt lysten til å være her inne, men samtidig så vil jeg jo så svært gjerne være her inne med verdens beste jenter!!!

Enig med du!

Men jeg håper og tror at de kanskje kan få til dette litt senere, de driver jo mottar tips og diverse de skal ta med seg videre å se om de får det inn igjen, ikke alt er som det skal ennå, så det finnes et lite håp ennå :) Om ikke så altfor lenge! Føler seg veldiig alene ja :/

Helt enig med dere. 

Jeg tenker å gi dette forumet en sjanse, men om det ikke er bedre om en uke, så dropper jeg hele driten... 

Helt enig. Og jeg skjønner ikke en dritt av dette nye forumet. Bare noe rot syns jeg.

enig,er misfornøyd med hele dritten for å være ærlig.
Skjønner ikke noe av det,men skal prøve å venne meg til det siden jeg ikke har noe valg tydeligvis 

Back
Topp