jeg er så sint

målebånd

Flørter med forumet
Jeg var med ei venninne til frisøren og i det jeg satt å venta så jeg på noen øredobber som hang på stativ.De var tydelig at desse var for barn siden de var av disney figurer.jeg  har en datter og spurte hun ene som jobba der  om hva som var aldersgrensen på hull i ørene.
De svarte at det var 2år .Dattra mi er nyfødt og tørr ikke og vil ikke skyte hull i de små flippene hennes nå.
Så jeg spurte mest bare av nyskjerrighet.Så forteller jeg en venninne dette dagen etterpå.Hun har vært ivrig på at dette skal skje innen ungen er 3mnd.Og jeg har fortalt henne at jeg ikke vil dette for min datter. Dagen derpå igjen så ringer de fra frisøren og  sier at de har funnet en dame til så de er klare til å skyte hull  og at vi hadde time mandag.Jeg forstod ikke hva som foregikk siden jeg ikke hadde bestilt.Da viser det seg at min vennine har bestilt og mast seg til at de skal ta hull på ungen min.Hun har gitt dem navnet mitt og nr.mitt. [:@] og utgitt seg for å være meg.[:@][:@]

Hørtes ut som en veldig ålreit venninne..[8|]

ORIGINAL: FrittFram

Og så er du så heldig at du som mamma kan ta slike avgjørelser selv.

Ja  veldig heldig der.Det jeg blir sint for var at hun hadde masa  og masa seg til det og  utgav seg for å være meg.Så om jeg går til denne frisøren så tror de at jeg er så skutt i hode at jeg  maser og ikke bryr meg om at de har en aldersgrense .

kan vel lett si at hun ikke hadde forespørsel om å sitte barnevakt..

Herregud da for ei venninne![:@]
ps:Da ringer du å bestiller time til henne for tarmskylling et anna sted og oppgir navnet og nummeret hennes[:D][:D] Hevnen er søt[:-]

ORIGINAL: Sun_shine

ps:Da ringer du å bestiller time til henne for tarmskylling et anna sted og oppgir navnet og nummeret hennes[:D][:D] Hevnen er søt[:-]
hehehe  du setter planer i hodet på meg

ORIGINAL: målebånd

ORIGINAL: Sun_shine

hehehe  du setter planer i hodet på meg

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Jeg er forvirra.. Hvorfor vil denne venninnen absolutt at du skal ta hull på babyen din? [8|]

hun er fra et land der dette er normalt og hun har mast siden fødselen om at jeg må få dette gjort.For da ser folk det er jente  jeg har og det er såååå søtt .

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Alt man skal høre ... Avbestill timen og avbestill venninna?

måtte forklare det til dem i tlf. og venninna har jeg kutta ut.

2 år? jøss syns det var tidlig jeg.. vi har 4 års grense i salongen.. var faktisk ei innom her om dagen som skulle ta hull i ørene.. var 4 år.. hu ente opp med et hull.. hyyyyyyyyyylgrein.. mora kjefta på ungen sin å sa athu måtte ta det andre og.. og ungen var livredd og kjempelei seg.. da sa frisøren at nok er nok.. det blir ikke noe hull nr 2 her idag.. syns jo så synd på ungen.. etterpå hørte vi at hu dama kjefta på den lille jenta på utsiden a salongen.. hu fortalte hvor skuffa hu var over datra osv.. får helt vondt jeg[&o] di kom tilbake idag faktisk.. og da hadde henne frisøren bestemt seg for å spørre jenta først.. for hvis hu ikke ville så blei det ikke noe hull.. ente opp med at det ikke blei noe idag heller.. og mora var kjempesint på både datra og oss.. huff.. gærne kvinnemennekse!!!

og 3mnd?!?!? det er groteskt spør du meg[:-]

Har du kutta ut venninna ? Det er jo faktisk i mange kulturer helt normalt og gjøre dette, og hun syns kanskje du er rar som ikke gjør det.
Merkelig påfunn av henne, og hun hadde nåkk ikke fått sittet barnevakt hos meg men ser ikke på det som en grunn for og kutte henne ut..
Det er jo i bunn og grunn DU som bestemmer..

Ser ikke helt hva det er og bli "så" sint for heller jeg da.. Men vi er alle forskjellige ! :D

Back
Topp