Jeg er så sinna på Solsiden Bilvask!!

Buffeluremamma

Forumet er livet
De idiotene har klart å lage en 10 cm lang ripe i frontruta mi når de vasket bilen min.
Og de nekter å stå til ansvar for dette[:@][:@][:@]
Noe som igjen fører til at jeg må betale 2000 kr i egenandel for å få byttet frontruta.
Det var visst ikke mulig å reparere den skaden.

Er det mulig[:@][:@][:@]
At det går ann!
Politiet anbefaler meg å anmelde forholdet, men det tar meg jo ikke en cm nermere det å slippe å betale for dette selv.

Så jenter: ALDRI vask bilen din på solsiden Bilvask!!
Det kan bli dyrt[&:]

dytter litt så trønderne får det med seg*

Det var utrolig dårlig [:@] Jeg vasker "heldigvis" bilen min selv hver gang.

FY FAAAADER!!!!!

Seriøst!

Jeg ble stengt inne TO ganger i samme bilvask en gang, og hun var så sur hun bak disken at det var rett før jeg skalla henne ned. Hun sa at hun var svæææææært skeptisk at det hadde skjedd to ganger.... Ser jeg henne igjen skal jeg dyppe trynet hennes i varm olje.

Dæven ta, jeg hadde seriøst eksplodert til støv!!!!! Elendige folk på bilvasken!!!!! [:@]

Ho ho, Kvål har ingen vasketilbud som jeg har fått med meg[8D]
Er jo den herlige essoen da, men kjører fan ikke en splitter ny bil inn i de børstene. haha
*vasker ikke bilen min selv i minusgrader* [8D][8D][8D]

Men fader for noen idioter!!
Blæøæææh

Har så sinnsykt lyst til å spre denne dårlige prèn så det straffer seg litt for dem, men hvem kontakter man?

Hadde ikek forsikringsselskapet dekket dette hadde det kostet meg over 21.000 kr ifølge Riis bilglass[&:]

Det var synd ja, jeg kan støtte deg og aldri vaske bilen min der viss du føler deg bedre? [:D]

ORIGINAL: polkagris

Det var synd ja, jeg kan støtte deg og aldri vaske bilen min der viss du føler deg bedre? [:D]

Haha, det hjelper på[8D]

Hey, er ikke Esso på Kvål frøken [8D][>:] Er 7Eleven! [:D]hehe.

ORIGINAL: Lillesnille

Hey, er ikke Esso på Kvål frøken [8D][>:] Er 7Eleven! [:D]hehe.

Aaaa, *kikke ut vinduet*
shell ja. hohoho

ORIGINAL: LallePalle

Send mail til avisene [:D]

Det begynner virkelig å friste[;)]

Gla jeg ikke vasker bilen min der da skjønner jeg [:D]
Her går det i selv-vask på lundamo, eller skitten bil[8D] Men er værtfall sikker på at turen IKKE går til solsiden bilvask[&:] Skjønner at du blir sinna ja, utrolig irriterende!!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: LallePalle

Send mail til avisene [:D]

Jaaaa *har starta*[;)]

Takk for advarsel! Skal advare alle jeg kjenner.. Tror ingen av min fam/venner bruker dem, men skal advare de just in case ;) Håper du får storyen ut i avisene!

ORIGINAL: Junismurfen

Takk for advarsel! Skal advare alle jeg kjenner.. Tror ingen av min fam/venner bruker dem, men skal advare de just in case ;) Håper du får storyen ut i avisene!

Det er bra!![:D]

Håper virkelig at ingen andre opplever dette, for fyyy fader det svir i lommeboka[&:]

Mmm, så dette kom ikke akkurat beleilig nei[8D]

Back
Topp