Sist hadde jeg litt følelse av at det var jente, men det var vel mest for svigerfamiliens del. Mannen har to brødre. Egentlig synes jeg gutter er enklest å ha med å gjøre, samtidig som jeg er veldi glad i forming, matlaging og håndarbeid som er mer jentete (kremt jada, likestilling...) men vi fikk en gutt og det var stor stas for alle :-) denne gangen er svangerskapet helt annerledes. Alt er annerledes, men jeg har hverken jentefølese eller guttefølelse. Nå har svigers fått et jentebarnebarn, men brødrene mine har fått tre gutter så på min side er det nå fire guttebarnebarn så det er mange som er spent på hva det blir gitt! Bare på dritt er vi enige om å ikke fortelle familien (og andre) kjønnet så de ikke skal få noe å slarve om :-D så kan de gå der å lure haha. Jeg tenker at jeg bare får gutter men man vet aldri. Er jo veldig praktisk med en gutt til i fht til klær og utstyr, men så mye nydelig jentetøy da! Men jeg går ikke å ønsker meg det ene eller andre. Samme hva det blir :-) synes det er sprekt av seg å handle rosa før UL :-)