Jeg er så sikker på at det er en jente i magen min...

Tiemi

Flørter med forumet
...at jeg faktisk kjøpte en hvit/rosa blomstrete lue i går! Gleder meg til ultralyd 5. juni og håper vi får vite om magefølelsen min stemmer :) Alle andre tror det er jente også, til og med jordmor. Så blir spennende og se :)

Magefølelsen stemmer ofte. Har stemt på de 2 andre hos meg og det ser ut til att den stemmer denne gangen også :)
Det finnes så mange herlige jenteklær så skjønner godt du ikke kunne la være.
Blir spennende og få høre om magefølelsen din har rett :)

Sist hadde jeg litt følelse av at det var jente, men det var vel mest for svigerfamiliens del. Mannen har to brødre. Egentlig synes jeg gutter er enklest å ha med å gjøre, samtidig som jeg er veldi glad i forming, matlaging og håndarbeid som er mer jentete (kremt jada, likestilling...) men vi fikk en gutt og det var stor stas for alle :-) denne gangen er svangerskapet helt annerledes. Alt er annerledes, men jeg har hverken jentefølese eller guttefølelse. Nå har svigers fått et jentebarnebarn, men brødrene mine har fått tre gutter så på min side er det nå fire guttebarnebarn så det er mange som er spent på hva det blir gitt! Bare på dritt er vi enige om å ikke fortelle familien (og andre) kjønnet så de ikke skal få noe å slarve om :-D så kan de gå der å lure haha. Jeg tenker at jeg bare får gutter men man vet aldri. Er jo veldig praktisk med en gutt til i fht til klær og utstyr, men så mye nydelig jentetøy da! Men jeg går ikke å ønsker meg det ene eller andre. Samme hva det blir :-) synes det er sprekt av seg å handle rosa før UL :-)

Har hatt kjempesterk feeling av at jeg har en gutt i magen min helt fra dag 1, og det viste seg å stemme 

Ja magefølelsen stemmer veldig ofte. Jeg hadde sterk guttefølelse sist, til og med før jeg ble gravid, og det stemte. Denne gangen har jeg jentefølelsen, og har vel liggende en kjole og to (som jeg har planer om å gi bort om det skulle vise seg en snurrebass på UL) :)

Jeg er og skråsikker på jente her. Vi har 3 jenter tilsammen fra før. Men her tror kjæresten at det er gutt siden det er så anderledes fra sist. (når jeg ventet min jente)

hei!
ja eg e spent på hva som skjuler seg der inne! eg hadde jo bestemt meg for å ikkje vite..men nå klarer eg rett og slett ikkje :P skap på ul 7.juni.

jeg tror det blir jente.. men veit ikkje hvorfor..kanskje fordi jeg gjerne vil ha jente?
mannen trur det blir gutt..men det er jo for at han ønsker en gutt :P så ja 50/50 er det jo uansett..

men hvordan kan en lissom kjenne at det er riktig?? jeg vet ikkje hvordan magefølelsen lissm skal være :P hehe

Det er vanskelig å vite hvordan magefølelsen fungerer. Guttefølelsen var så sterk sist at jeg kun tenkte på guttenavn, så kun på gutteklær osv.. Det bare ble sånn liksom. Det er litt svakere følelse denne gangen, men den sitter der da ;)

Magefølelsen min stemte veldig sist! Jeg var sikker på at det var en jente og ul i uke 24 bekreftet dette.

Men nå er jeg veldig usikker fordi mye er ulikt fra sist. Men jeg heller nok litt mer mot jente denne gangen også. Blir spennende å se! Og vi skal absolutt vite hva det blir. :-)

Jeg har siden før jeg visste jeg var gravid drømt at jeg var gravid med gutt. Når jeg fant ut at jeg var gravid tenkte jeg på guttenavn å så på gutteklær osv. For et par uker siden kom jeg på at SHIT! det kan jo bli jente! :P Men jeg klarte faktisk ikke venne meg til tanken på jente, det ble helt feil. Og på tirsdag var jeg på ultralyd, det var en gutt :D Der har du magefølelse :)

Back
Topp