Jeg er så redd!

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Huff, nå sitter jeg og kjenner tårene triller nedover kinnet... Har blødd litt de siste dagene, trodde først at det sikkert ikke var farlig, men nå blør jeg mer og har ganske vondt i magen... Fikk beskjed om å ringe legen igjen kl 12. Er så glad jeg har kjæresten min, han sa at jeg ikke måtte ta sorgene på forskudd og klarte å roe meg litt. Men er fortsatt redd...

Stakkar deg jenta! Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det nå, for jeg har også hatt sånne småblødninger de siste dagene... Jeg er så redd for at jeg kan ha mistet og har ikke time før på mandag. Har vært i kontakt med han på tlf og han har prøvd å ro meg ned, men kjenner at jeg er engstelig uansett. Roer meg ikke helt før på mandagen tror jeg . Ønsker deg alt det beste hos legen nå, og håper å høre mer fra deg når du har vært der. Godt å kunne dele erfaringer som dette også, er jo min første graviditet så har aldri vært med på dette før. Stoooor klem!

Tusen takk for svar og støtte! Trodde ikke det var farlig siden jeg ikke blødde så mye de to forrige dagene, men i dag blødde jeg mye mer... Har vært på UL nå og fått konstatert at det var en spontanabort... Har grini noe helt forferdelig, men kjenner meg litt bedre nå. Må bare prøve å se fremover og håpe at det går like lett å bli gravid neste gang også! Dessuten er det jo som regel en grunn til at man aborterer, og da er det jo bedre at det skjer såpass tidlig...

Ville bare sende deg en trøsteklem.
Vet ikke om det hjelper å høre dette men spontanaborterte selv for et år siden, og du ser jo hvor jeg er nå. Det ordner seg for deg vet du, om litt sitter en sterk liten frisk spire som vokser inni magen din og som du må "slite" med resten av livet

Takk for oppmuntring, hjelper å prate med andre som har vært igjennom det samme. Nå prøver jeg bare å se framover og håper at vi snart får to nye blå streker...

Sender deg em trøste klem og ønsker deg lykke til

Å nei... var jo ikke dette jeg ville lese... huff, nå føler jeg virkelig med deg! Du får fortsette å tenke som du gjør om at det sikkert var noe galt med det, og at det i grunn var godt det skjedde så tidlig som det gjorde... fattig trøst når man først sitter der altså, men.. det er nok noe i det. Stor holde rundt kos fra meg!

[:(] Så trist å høre!!! Uff det er jo marerittet...

Lykke til videre da! Satser på to blå igjen skikkelig snart!

Back
Topp