Jeg er så redd!

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
Overalt leser jeg folk som får SA, og at det er vanlig å få. Jeg er så redd det skal skje meg! Er jo bare 4+6 i dag..

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner at du er bekymret, men husk at sannsynligheten for at det går bra er veldig mye større enn at du mister:)

Ja, vet hvordan de tankene er.. Men prøv å tenke positivt! Er ikke så mye man kan gjøre fra og til hvis det først går galt.. Prøv å slapp av og nyt tiden så godt det lar seg gjøre.. JEg tror ikke negative tanker hjelper på nervøsiteten hvertfall.. ;) Det går nok veldig bra.. :)

Skjønner hva du mener, men jeg har funnet ut at det er best å ikke tenke på det.. (veldig lett, jeg vet!!)
Jeg er også 4+6 idag, å jeg må innrømme at jeg er nervøs!

Som sagt over her, vi får nok bare prøve å slappe av å nyte dette :)
Satser på at det vil gå bra :)

Ikke for å skremme noen, men når jeg mistet sist så sa fastlegen min at 50% av gravide mister før de når 3 måneder. De fleste allerede før de vet at de er gravide ^^, Det som er viktig å tenke på er at om man mister er fosteret mest sannsynligvis ikke levedyktig.
Det hjelper jo heller ikke noe fra eller til om man tenker på det.

Sannsynligheten for å miste minker jo lenger du er på vei lineært.

Litt statistikk:

25 – 30 % risiko fra unnfangelse
15 % sjanse fra ca. uke 3.
8 % sjanse fra uke 6.
5 % sjanse fra uke 8
2 % sjanse fra uke 9
mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Sannsynligheten for å miste minker jo lenger du er på vei lineært.

Litt statistikk:

25 – 30 % risiko fra unnfangelse
15 % sjanse fra ca. uke 3.
8 % sjanse fra uke 6.
5 % sjanse fra uke 8
2 % sjanse fra uke 9
mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Så godt å lese!

Sent from my iPhone using BV Forum

Å skjer det så skjer det. Jeg hadde ikke vondt, ble bare veldig veldig lei meg :( det er dessverre noe mange opplever, men det behøver ikke bli deg :) og som noen andre sa, noen embryo er bare ikke levedyktige, det er naturens egen måte å rydde opp. Men man vet jo da iallefall at man kan bli gravid! Jeg hadde en MA etter 5 uker med blødninger og noe sa meg hele veien at det var noe galt. Ble gravid med en gang igjen etterpå, faktisk uten at vi prøvde :) redd for at det nå skal være noe galt? Jada, jeg har vært igjennom hele lista, men prøver å ikke tenke så mye på det. kos deg med symptomer, kvalme et, så satser vi påmat vi får bli her begge to :)

Det er kjempe skummelt å lese om SA og MA, men dessverre er det mer vanlig, enn man tror. Men siden dette er plassen vi alle forteller det nesten først at: JA, vi er gravide, med det samme testen har vist 2 streker. Det er jo veldig tidlig, noen tester før kommende mens, fordi de har ventet så lenge på en spire. Så da blir det å veldig naturlig at vi opplever begge deler her inne, for noen mister og noen blir. Jeg var medlem i fjor, ropte det ut, men dessverre etter 14 dager var spiren borte :-( : Merker jeg er mer forsiktig, mer hemmelighetsfull, samtidig som jeg gjerne vil rope det ut.
Er i dag 6+5, like langt som da jeg mistet, så er veldig forsiktig, men samtidig lever jeg som før. Min alder og problemer før, tilsier at sjansen for å miste igjen, er større, men vi krysser fingrene og håper at det skal gå bra :-)
Det er jo egentlig det eneste vi kan gjøre..vær eneste gang :-)

Back
Topp