Jeg er så redd

2+1=4

Blir kjent med forumet
I morgen er jeg i min 5 uke av svangerskapet og jeg har INGEN symtomer av noe slag, annet enn et dusin positive tester og uteblitt mensen.... Rundt juletider i fjor hadde jeg en SA, og jeg er så redd for å gå igjennom det igjen! Da hadde jeg heller ingen symtomer og abborterte i uke 8.
Tankene om at det nå kan skje igjen er uutholdelige og er jeg er så altfor altfor redd.. klarer ikke slappe av i det hele tatt... :(
På mandag har jeg avtalt at min gyn skal ringe meg for en ul-time.. håper vi får gjort det så fort som mulig og at min lille spire har det bare fint og flott...

 
Tusen takk for det! :))  Er så annerledes å ikke ha noen symtomer, for med førstemann hadde jeg alt som gikk an å ha. 

Men i dag 5+2, kom det første symtomet tror jeg. ble ihvertfall akutt kvalm og trodde jeg skulle kaste opp..varte ikke mere enn 2 min ca, men det var vel uansett et tegn håper jeg :D

Tenk å være så glad for å være kvalm..hihi
 
Dette er akkurat som med meg. Når jeg gikk med min datter kastet jeg opp og gikk kvalm med en lukte sans som var helt ufattelig. Jeg er nå 5 uker, og har ingen symtomer i det heletatt...
 

Vi får bare håpe at alt er som det skal være! :) Lykke til videre i svangerskapet!

 
Første gang jeg var gravid hadde jeg MASSE symptomer. Kjempevondt i puppene sånn at jeg måtte sove med bh fordi det var så vondt å snu seg. Mye kvalme og svimmelhet også. Da mistet jeg i uke 11. Andre gang hadde jeg mindre symptomer, men fremdeles noe symptomer som litt ømme pupper og småkvalm innimellom. Da fikk vi en liten gutt. Denne gangen har jeg omtrent ingen symptomer. Satser på det er et godt tegn. Mensen er jo ikke her og har mange positive tester
 
Hvert svangerskap er jo forskjellig, men jeg har jo bare  mitt eget (mitt første svangerskap) å sammenligne med :) Og da, hadde jeg som deg alt av plager. Måtte også sove med bh faktisk... Denne gangen er det nada nix...ganske ekkel følelse og jeg frykter det værste igjen, da det var sånn jeg følte det før SA sist... :(

vi får bare håpe det går bra for oss begge. Masse lykke til videre <3

emoticon

 
Back
Topp