Jeg er så redd hele tiden...

*Labambie

Forumet er livet
Livredd for å miste. Nesten så jeg ikke tør å gå på do i tilfelle jeg kan se noe blod på papiret. Kjenner det nesten er iferd med å utvikle seg til en type angst det her... Og enda baaare 5 uker på vei.... 

Er nok mange som er i din båt! Og som regel går det bra!!! :))
Er dessverre helt vanlig å miste, men flertallet gjør ikke det! Og hvis det skjer en eller to ganger så er det faktisk helt normal og ikke liv laga!

Prøv å kos deg med det faktum at du er GRAVÌD

Uff. Prøv å slapp av. Tenk på at du faktisk er kommet dit at du er GRAVID! Prøv å nyte, gjøre ting som får deg til å tenke på annet. Tenk på datteren du allerede har, og at det gikk jo greit da! Ønsker deg lykke lykke til! Kroppen din har best av å roe ned og ikke stresse nå, og det klarer du, det vet jeg :) 

Jeg vet hvordan du har det, er neste litt på samme måte her... men det er pga symtpomene her er så lik da jeg mistet... men har vært å kjøpt pittepittesmå sokker i dag, så knøtte får bare holde seg der inne <3
Og det gjør det nok bare hos meg og DEG 

Skytten84 skrev:
Er nok mange som er i din båt! Og som regel går det bra!!! :))
Er dessverre helt vanlig å miste, men flertallet gjør ikke det! Og hvis det skjer en eller to ganger så er det faktisk helt normal og ikke liv laga!

Prøv å kos deg med det faktum at du er GRAVÌD

Jeg har det også slik! All verdens rasjonelle tanker om at det mest sannsynlig går bra, at man ikke skal tenke så mye på det osv. preller av..

Føler det kan bli noen laaange uker frem til påsketider og 12 uker.
Gleder meg!!

Kjenner meg også veldig igjen.. tør ikke glede meg enda..  Men nå teller jeg ned tiden til første kontroll og til tolvte uke...     krysser fingre for dere også

Samme her..er kjemperedd for å miste, har så lyst på en liten en nå!

Gjennomgikk en SA i jula og det var utrolig trist. Håper det går bra denne gangen! Har hatt litt småblødninger, men det har gitt seg nå (håper det varer). Har ikke hatt vondt heldigvis og det har heller ikke blødd mye. Stor forskjell fra SA, det var vondt og jeg blødde masse. Men likevel; kjemperedd når det er blod på papiret!

Aner ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke fikk mensen igjen før jeg var gravid på nytt, men tipper ca 5-6 uker. (positiv test i begynnelsen av forrige uke).

Lykke til! Krysser fingrene for at vi beholder spiren i magen:-)

vi får ta en dag av gangen og glede oss til hver milepæl som gjør at vi slipper litt etter litt av frykten.   Krysser fingrene for alle sammen- vil så gjerne at det skal gå bra for alle

Back
Topp