jeg er så nervøs før oppkjøring..

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
uff, det er i morgen tidlig kl 0800 og Radio1 har en finger med i spillet.

Gruer meg sånn. sitter her skikkelig kvalm og ekkel. Kjørte tre klokketimer med kjørelærer i dag, min opprinnelige kjørelærer fra tiden tilbake. Han synes jeg er flink, men der er jo endel småpirk da. Ble litt sliten når det nærmet seg slutten så gjorde endel feil mot slutten - men tror det kommer av at jeg ble så trøtt i hodet etter laaaang tid i bytrafikk.

og så kjørte jeg 45min. med den bilen jeg skal kjøre opp med i morgen. det er jo i tilknytting til Radio1. Synes det gikk kjempebra og han skrøt av meg [:)]

Nå sitter jeg og leser over sånne "sikkerhetskontroll spørsmål" som jeg kan få. Må si jeg er litt grønn. Får ta en sjekk i motorrommet på bilen under oppvarmingstimen min i morgen tror jeg..

Helt nummen i kroppen. Stakkars nurket i magen, hun får mye adrenalin i seg i disse dager .. .. tenk at i morgen på denne tiden så er det liksom "enten eller" på meg. hjelp så sykt! uff.. kaldsvetter og ekkel.. får se hvordan det blir med nattesøvnen i natt altså [&o]

ååå skjønner så godt hvordan det er!! når jeg skulle ta lappen ble jeg helt svimmel når jeg gikk inn på biltilsynet hehe[8D] men jeg tror du kommer til å klare deg kjempe bra! krysser fingrene og heier på deg!!
lykke til!!![:)]

Skjønne godt du e nærvøs.Bi så spennende å se kordan det går,trur du komemr til å klare dte med glans æ:)
Gled emæ til oppdatering;) *masse masse lykke til*

Skjønner at du er nervøs, og det er vel i grunn bare bra - da har vi jo en tendens til å skjerpe oss og konsse bedre! [;)] Hadde selv en sånn "ut av meg selv" opplevelse da jeg stod å venta på kjørelæreren min på oppkjøringsdagen, men synes det var veldig godt å få ha vanlige kjøretimer rett før..det roet meg litt i allefall og jeg fikk spørre om han om de tingene jeg lurte på! [:)]
Det kommer til å gå såååå fint i morgen mlinn *med spire* - det er jeg helt sikker på!!!! [:D][:D] (og om det ikke går, så er det bare å hyve seg i ringen igjen om noen uker [;)])

Masse lykke til, skal krysse fingre og tær og tenke på deg i morgen!!! [:)]

tusen takk jenter!

uff.. gruer meg.. men tar det som det kommer... [;)] skal prøve å sove litt nå. opp litt over seks i morgen..

Jeg får være observant, få med meg skilter og holde fartsgrensen..
Innta bremseberedskap på uoversiktelige strekninger, ved lyskryss, veier fra sidene og fotgjengerfelt osv.

Plassere meg riktig i rundkjøringer. huske å blinke meg ut

Være flink å observere med blikket og bruke speilet, alltid innvendig speil før jeg trår inn brems for å sjekke bilene som kommer bak osv osv osv...

ojojoj som jeg tenker [;)] kommer jo til å bli gal om jeg ikke får sove og skal ligge og tenke sånn i natt.. trøster meg med at det er over i morgen og at jeg elsker den bilen jeg kjører opp i [:)] 

*gisp*[:o]

jeg kjenner til den følelsen, det er ikke noe kjekt. Men det går nok greit skal du se[:)] Skal krysse fingrene for deg. Masse lykke til[:D]

Nå sitter du sikkert bak rattet og baner deg frem i Oslos gater.... Jeg sitter og krysser fingrene for deg:-) Det går helt sikkert bra!!! Gi oss en oppdatering da[:D]

Lykke til!!!!!!!!!! Går sikkert kjempe fint!!

Lykke til [:)] kommer til å gå kjempe bra [:)]

Back
Topp