Jeg er så lykkelig!

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg er så lykkelig som gravid! :) Uansett om jeg er kvalm, har vondt i magen eller bekkenet! Har det såå bra! :)

Foresten! Flere som merker at bekkenet begynner å krangle allerede?

Hæææærlig følelse å være gjennomlykkelig ja ;) selv har jeg ikke helt kommet dit, men unner deg virkelig den følelsen :)Kranglette bekken tidlig hadde jeg i forrige svangerskap. Jeg gikk til fastlegen og fikk rekvisisjon til fysioterrapi. Det er gratis for gravide med bekkenløsning. (tror jeg, var det for 6 år siden i allefall.-...)
Men gjør knebøy og andre bekkenøvelser, så kan det hjelpe veeeeldig. Sist ble det så ille at jeg fallt om når jeg gikk, men etter jeg startet med de øvelsene, gikk det over :)

Så deilig da!Æi e også veldig lykkelig som gravid, men kjenne æi slit med å gå rundt å være så trøtt og kvalm:( Får fort dårlig samvittighet ovenfor jenta mi... Skulle så ønske æi klarte å leke mere med ho akkurat no.
Ja begynne å kjenne det så smått i bekkenet, og e livredd for at det skal bli som forje gang.

Jeg har også litt dårlig samvittighet for at jeg ikke orker så mye! :( Så jeg gleder meg til jeg får mer energi igjen!Det skal bli deilig det..

Back
Topp