Jeg er så lettet!

StineH

Elsker forumet
I dag er jeg 25+3 og jeg har nettopp fått en telefon fra Haukeland.
Var tidligere i dag å tok en glukosebelastningstest pga min høye BMI og så klart var jeg VELDIG spent på resultatet. Ingen har vel lyst på svangerskapsdiabetes!

Først og fremst må jeg bare berømme alle som jobber på kvinneklinikken på Haukeland, de er en utrolig herlig gjeng med koselige damer! Man føler seg så godt mottatt og de to timene jeg måtte vente gikk i en fei ( Og ja, drikken var søt og kvalm - men jeg klarte å holde den nede! :D )

Som sagt har jeg nettopp snakket med de, og mitt fastende blodsukker var på 5,0 og etter testen var det på 7,0 så jeg er under grensen for hva som defineres som svangerskapsdiabetes! 

Var også på Haukeland fredag som var for en liten sjekk, da fikk jeg vite at lille prinsesse er blitt ca 800g tung og at alt ellers er helt i orden. Termindato er fortsatt den samme, og jeg kjenner masse liv stort sett gjennom hele dagen.

Nå skal jeg og knøttet skrive en oppgave om pedagogikk og bare nyte resten av kvelden. Gleder meg til pappa'n kommer hjem, er så deilig at det ikke skal mer enn noen timer fra hverandre til før jeg savner han.

*Sprer masse positivitet til alle dere flotte jenter her inne - Ha en fortsatt fin mandag!*

Så bra at testen gikk fint
 Jeg må selv ta den snart, gruer meg emoticon

Så flott testen var så bra :) Selv skal eg også ta den,skal til jordmora i morgen og skal da snakke me dem på legekontoret om hva tid osv..emoticon

Åååh, så braa !! Kjempe fint at lillebaby vokste og hadde det fint! Deilig når man kjenner masse liv og vet at alt er i orden. Og kjenner følelsen av å savne kjæresten etter bare noen timer. Gjør det selv og det er herlig <3

Jeg gruet meg masse til testen, men ble veldig overrasket over hvor lite ille det var i forhold til det jeg hadde forestilt meg! 
Skjønner at dere er spente, men det går helt sikkert kjempefint med dere også :)

I dag har jeg en skikkelig dårlig dag i motsettning til i går, sikkert fordi jeg måtte stå opp så tidlig i går, da blir jeg jo helt ødelagt i etterkant. MEN det går seg jo til igjen!

Kjenner faktisk på enda en merkelig følelse, jeg tror jeg GLEDER meg til fødselen?!

Godt å høre at det gikk bra :-)

Back
Topp