Jeg er så LEI!!!!

Stillefrstormen

Flørter med forumet
Jeg har ikke termin før den 25. Men jeg er så drittlei av å være gravid nå!!! Bekkenløsning fra helvete, intense kramper i lysken hver gang jeg prøver å gjøre noe, dårlig søvn, halsbrann... Det var ikke så ille som dette med de 2 første. Kjenner jeg har veldig lite tålmodighet med ungene nå, og de har visst begge blitt døve over natta :blackeye:

Sånn... Måtte bare lufte ut litt o_Oxsmile9
 
Jeg har ikke termin før den 25. Men jeg er så drittlei av å være gravid nå!!! Bekkenløsning fra helvete, intense kramper i lysken hver gang jeg prøver å gjøre noe, dårlig søvn, halsbrann... Det var ikke så ille som dette med de 2 første. Kjenner jeg har veldig lite tålmodighet med ungene nå, og de har visst begge blitt døve over natta :blackeye:

Sånn... Måtte bare lufte ut litt o_Oxsmile9
Lite trøst, men er møkka lei her å!! Veldig glad for at jeg holdt på med skole de to første ukene av permisjonen, for ellers hadde jeg gått på veggen! Er en skikkelig tålmodighetsprøve å ha barn om dagen, både mor og sønn er i trassalder:hilarious:
 
Lite trøst, men er møkka lei her å!! Veldig glad for at jeg holdt på med skole de to første ukene av permisjonen, for ellers hadde jeg gått på veggen! Er en skikkelig tålmodighetsprøve å ha barn om dagen, både mor og sønn er i trassalder:hilarious:

3-åringen her og er i et snodig humør for tiden.. Varierer noe voldsomt da, men han er tidvis ganske så utprøvende :p
 
Føler med deg!
Og; jeg er det selv! Så sinnsykt lei!!
 
3-åringen her og er i et snodig humør for tiden.. Varierer noe voldsomt da, men han er tidvis ganske så utprøvende :p
Helt grusomt enkelte dager! Har en litt vel fysisk gutt som tester alle grenser. Er kjempe fest når jeg er hormonella:banghead: Skjønner jo at han reagerer, er nok ikke lett for han heller. Men hadde vært litt lettere hvis han var interessert i å snakke litt om det. Føler ikke at jeg kommer noen vei... #momoftheyear:hilarious:
 
Jeg har ikke termin før den 25. Men jeg er så drittlei av å være gravid nå!!! Bekkenløsning fra helvete, intense kramper i lysken hver gang jeg prøver å gjøre noe, dårlig søvn, halsbrann... Det var ikke så ille som dette med de 2 første. Kjenner jeg har veldig lite tålmodighet med ungene nå, og de har visst begge blitt døve over natta :blackeye:

Sånn... Måtte bare lufte ut litt o_Oxsmile9
Som jeg skulle skrevet det selv! Termin 28/11 med nr 3.
 
Det hjelper faktisk bittelitt at det ikke er bare meg :happy:
Føler at jeg ikke har lov å klage siden jeg trossalt kan få barn.. Men jammen er det slitsomt nå på slutten.

Og det hjelper ikke at jeg lengter så vanvittig etter å møte han heller :sorry:
 
Lei her og! Lista over plager er lang, haha. Fikk atpåtil brystbetennelse i går (ja det går visst an)! Forrige uke var det et annet virusutbrudd.. Termin var på tirsdag, og nå føler jeg at ungen bare har bestemt seg for å aldri komme ut, samtidig som feberfølelsen rår. Hold ut alle sammen! :D
 
Jeg er også møkk lei.. hadde termin 11.. kranglet meg inn på en sjekk, ungen er konstant stressa og aktiv, maseriene jeg har gått med i en uke har ikke gjort NOE! Hadde KANSKJE 1cm åpning, men såppas dypt at det ikke var sjans å få gjort mer :mad:
Hardt å bli gravid (prøverør, to skikkelig stygge aborter på veien), hardt å holde psyken på plass underveis, blødninger i første trimester, hardt å skulle ha vondt og pines, og så.. 40+6 uten modning!
 
Helt grusomt enkelte dager! Har en litt vel fysisk gutt som tester alle grenser. Er kjempe fest når jeg er hormonella:banghead: Skjønner jo at han reagerer, er nok ikke lett for han heller. Men hadde vært litt lettere hvis han var interessert i å snakke litt om det. Føler ikke at jeg kommer noen vei... #momoftheyear:hilarious:

Høres ut som her også! Han har vel egentlig alltid vært ganske fysisk av seg, har heldigvis sluttet å rive i hår nå da! :p (holdt lenge på med det) Full i energi og mye humor, men også en del tull til tider.. Han gir klart og tydelig uttrykk for om han er fornøyd eller ikke for å si det sånn :p

Har jo forståelse for at det er en naturlig prosess de går gjennom (som sikkert blir enda mer utfordrende med en såpass stor endring som det er å få et nytt søsken i hus, i hvert fall for ham som er vant til å ha oss helt for seg selv) Men det er jammen ikke lett alltid å holde maska!
 
Jeg er også møkk lei.. hadde termin 11.. kranglet meg inn på en sjekk, ungen er konstant stressa og aktiv, maseriene jeg har gått med i en uke har ikke gjort NOE! Hadde KANSKJE 1cm åpning, men såppas dypt at det ikke var sjans å få gjort mer :mad:
Hardt å bli gravid (prøverør, to skikkelig stygge aborter på veien), hardt å holde psyken på plass underveis, blødninger i første trimester, hardt å skulle ha vondt og pines, og så.. 40+6 uten modning!

Klem til deg! <3 Håper det skjer noe snart da! Men selv om det ikke er modning så kan det jo plutselig starte likevel da <3
 
Håper det.. takk

Jeg bare husker første fødselen min; da hadde jeg gått med vonde rier hele dagen, og fikk beskjed om at det var såvidt litt over 1 cm og såvidt modent, og så plutselig begynte det å skje mer da vannet gikk osv.
 
Høres ut som her også! Han har vel egentlig alltid vært ganske fysisk av seg, har heldigvis sluttet å rive i hår nå da! :p (holdt lenge på med det) Full i energi og mye humor, men også en del tull til tider.. Han gir klart og tydelig uttrykk for om han er fornøyd eller ikke for å si det sånn :p

Har jo forståelse for at det er en naturlig prosess de går gjennom (som sikkert blir enda mer utfordrende med en såpass stor endring som det er å få et nytt søsken i hus, i hvert fall for ham som er vant til å ha oss helt for seg selv) Men det er jammen ikke lett alltid å holde maska!
De høres ganske like ut ja:) pedagogen i bhg hadde et veldig godt eksempel på det å få søsken:" det er som om mannen din ønsker en kjæreste til, og sier det er for at du skal få noen å være sammen med". Var en god måte å sette ord på du følelsene som kan oppstå hos de små:) Veldig spent på hvordan det blir med to:)
 
Jeg er også møkk lei.. hadde termin 11.. kranglet meg inn på en sjekk, ungen er konstant stressa og aktiv, maseriene jeg har gått med i en uke har ikke gjort NOE! Hadde KANSKJE 1cm åpning, men såppas dypt at det ikke var sjans å få gjort mer :mad:
Hardt å bli gravid (prøverør, to skikkelig stygge aborter på veien), hardt å holde psyken på plass underveis, blødninger i første trimester, hardt å skulle ha vondt og pines, og så.. 40+6 uten modning!
Masse klemmer! Men om noen dager, maks 1 uke vel, har du babyen i armene dine, selv om det ikke føles sånn ut nå.
 
Jeg er så delt..på en måte er det godt med rolige dager hjemme før det «braker løs», men har siste uka fått igjen en god del mer smerter i symfysen, så blir mye tid i ro inne og dagene kan bli lange. Sånn sett klar for å få igjen kroppen og møte den lille..bare fryktelig rart å vente på at det skal skje når man på en måte ikke har noen anelse om hvordan ting blir.. :p En uke igjen til termin i dag, så kan jo bli gående her en stund til...
 
Siste tida er seig!
Jeg har litt igjen å rydde før ting er på plass før fødsel, men det går bra treigt! Usikker på om jeg skal gidde å prioritere det over avslapping.
 
Off, kjenner meg såå igjen i alt dere forteller:p Har termin 22/11, og begge barna i huset har vært syke i vel en uke og det ser ikke ut til å gi seg med det første. Er så mye jeg skulle ønske jeg kunne stelt i stans før fødselen, men jeg er bare så sliten nå. Akkurat nå ser jeg på fødselen som en jobb jeg ikke orker å ta tå, samtidig så har jeg bare lyst å bli ferdig:p Kjedelig å gå slik å bare vente:D
 
Sånn føler jeg det og :laughing002 Vil føde, men kjenner at jeg ikke orker, haha. Det er min første fødsel så ikke vet jeg hva jeg går til heller men. Hadde vært deilig om vannet bare brast nå, og vi måtte ta en tur inn, så var det i gang.. noe sånt:happy090
 
Sånn føler jeg det og :laughing002 Vil føde, men kjenner at jeg ikke orker, haha. Det er min første fødsel så ikke vet jeg hva jeg går til heller men. Hadde vært deilig om vannet bare brast nå, og vi måtte ta en tur inn, så var det i gang.. noe sånt:happy090
Det er drømmen min for øyeblikket, at vannet bare plutselig går!
 
Back
Topp