Jeg er så lei!

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Her sitter jeg og får ikke sove i natt heller! Det kribler så utrolig i bena og hele kroppen. Får ikke ta magnesium pga hjertearytmi. Og legger jeg meg, så er det kolikksmerter.
Hater å være gravid.
Måtte bare få det ut. Ingen våkne å klage til her. :(

Jeg er våken :) klag til meg. Har en hund i sengen som jeg ikke har samvittighet til å sparke ut :p og siden jeg er singel flørter jeg litt men en, i de seine nattetimer :p

Uff, føler med deg!! Graviditet er ikke det glansbildet alle skal ha det til å være :( Det er en slitsom jobb til tider, og man miste en del av seg selv... Kontrollen blant annet!!!

Drittlei jeg også.. :P Jeg brukte 20 minutter å kle på meg i dag. Magen min er så enorm og tung og i veien for alt.. Ødelegger nattesøvnen min også.

Mye medfølelse her og, fra ei som ikke har sovet mer enn 4-5 timer i snitt pr natt de siste 3 månedene (og da aldri mer enn 3 timer i strekk). Jeg vil så gjerne sove igjen... Ikke våkne av smerter rett etter jeg eeeendelig sovnet etter å ha prøvd å sove i flere timer.Ang. kriblende ben og kropp - jeg syns det hjelper masse med litt masasje fra mannen - verdt et forsøk?

Jeg føler med dere!! Er så lei av å ikke få sove!! Og ikke få være uthvilt!! Jeg har ikke våknet å vært uthvilt siden jeg ble gravid, og det er no slit! Også når man ligger å skal prøve å sove, så er det ikke så lett å drive å vri seg med den store magen heller! Æææ! Noen netter blir jeg bare gal!

Tenk hvor lenge det faktisk er til vi kommer til å få sove ordentlig igjen..3år kanskje? Hade bra søvn og fornuft.

heng meg på denne, til tider misliker eg og dette. kle som ikkje passar, travelt å snu seg i senga, og i tillegg så har visdomstanna mi begynt å verke. Må sikkert trekke den, men vil ikkje gjere det før babyen er født, no har det gått over til betent tannkjøtt noko som er forferdelig vondt! :( Og så er det travelt å gå trapper! :(

Vet hvordan det er å ikke få sove. Blir ikke noe bedre når man våkner av krampe i leggen heller, eller når man må trøste toåringen som har hatt en vond drøm. :( Blir kanskje ikke så mye søvn etter at ungen er komt, men vi har i alle fall ikkr magen i veien lengre da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette er det beste stedet i verden å klage! Man får så masse sympati! Skjønner dere alle, jenter! :) Kanskje blir det ikke så mye MER søvn når den lille kommer, men på en måte er det bedre å ha noen minutter/ kvarter/ timer med utmattet søvn enn denne lette, kriblete og ofte smertefulle søvnen. :(

• Liker
Reactions: H27
Bedre å klage til noen som vet hvordan en har det, enn mannfolket som bare sier at han ikke kan gjøre noe med det, hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helt enig Tuvix! Vil jo ikke gjøre mannen gal av klagingen heller:p
Det blir kanskje ikke mer søvn når den lille kommer, men vi får tilbake kroppen vår og kanksje en bedre søvn:) og kan ligge på magen!! Savner det veldig!!

Helt enig Tuvix! Vil jo ikke gjøre mannen gal av klagingen heller:p
Det blir kanskje ikke mer søvn når den lille kommer, men vi får tilbake kroppen vår og kanksje en bedre søvn:) og kan ligge på magen!! Savner det veldig!!

Savner å kunne spise det jeg vil uten å tenke på lille i magen min og halsbrann som kommer etterpå, hehe :p

Savner å kunne sitte/ligge som jeg vil og kunne krølle meg sammen til en ball. Noe av det første jeg skal gjøre etter ungen er komt er å krølle meg sammen til en ball, mens jeg spiser spekemat :D

Jeg savner å ligge rett ut på magen! DET skal bli deilig det!! :D

Jeg savner magemusklene mine og mulighetene til trene som før, nå må jeg tisse etter 10 min med hopping og korsryggen krangler :( Savner også sammenhengende nattesøvn, vin, ost, spekemat, øl, "kule"- klær (mamma klær har sine begrensinger gitt) meeeeeen, skal søren meg bli mamma, kan drikke, trene, spise, shoppe etter at lillegutt er ute!!!!

Sent from my iPad using BV Forum

Savner en god natt søvn, trening, å fly paraglider og småfly, vin, spekemat, gammal ost, danse, fjellturer og og og :cool:
Men er heldigvis ennå ikke altfor lei av å gå gravid. Det kommer nok en tid som blir verre?

Fra mobil enhet

Back
Topp