Jeg er så lei...

Tiks

Forelsket i forumet
Etter kort regime så har jeg ikke eggløsning. Jeg har tatt eggløsningstester i 2 år og de har slått ut hver gang. Da vet jeg jo at jeg ikke blir gravid mellom forsøkene heller.. I tillegg blir alle gravide rundt meg føler jeg. De går inn i permisjon og starter å jobbe igjen etter lang tid. Jeg er fortsatt ikke gravid! Uff, jeg blir så lei av dette. Jeg skal i gang med langt regime med oppstart mot slutten av august. Beklager negativt innlegg dere, men jeg måtte bare få ut min frustrasjon.

De fleste her inne kjenner seg godt igjen i tankene og følelsene dine! Forhåpentligvis blir det snart din tur og heldigvis er det da slik at de følelsene du går med nå glemmes (sånn var det i hvert fall for meg ;) ). Sender deg en stor klem og lykke til med nytt forsøk!

De fleste her inne kjenner seg godt igjen i tankene og følelsene dine! Forhåpentligvis blir det snart din tur og heldigvis er det da slik at de følelsene du går med nå glemmes (sånn var det i hvert fall for meg ;) ). Sender deg en stor klem og lykke til med nytt forsøk!
Takk for det :-) Tankene og følelsene er veldig svingende. Det hjelper å ha dere å prate med her inne :-)

Ventetida er tung og særlig det å føla at absolutt ALLE andre får det til naturlig! Men tru meg den dagen du endelig er gravid er alt sammen verdt det likevel! Står på! Din tur skal komme! Og forhåpentligvis no neste runde! Masse lykke til! :)

Back
Topp