Jeg er så lei!!

caka*

Betatt av forumet
av denne kvalmen!! Skal snart avgårde på jobb, gruer meg skikkelig for jeg er så kvalm!! Spyr ikke noe særlig,men er konstant kvalm og har småbrekninger:/ Har prøvd alt! Eplemostmed farris, ingefærte, ingefærkapsler, sjøsyketapletter, ifa, epler, sitronsaft, sitron i skiver, appelsinjuice, spise kjeks i senga, seeband... Det eneste som hjelper bittelitt nå er iiiiskaldt vann og isbiter, men bare akkurat når jeg drikker eller tygger på en isbit. 

uff, sliter jeg også så skjønner hvor lei du er 

Skjønner godt du er lei. Jeg har hatt problemer siste delen av veien til jobb... I dag var det rett før det kom noe, og fikk hivd meg ut av bilen i tide. Heldigvis hjalp frisk, kald luft og etter lunsj har kvalmen roet seg. Har liksom tatt seg opp siden midten av forrige uke, men håper det roer seg igjen snart også :-) God bedring!

Jeg har hørt at pepperkaker kan hjelpe. Funket ikke på meg, men det er flere andre jeg kjenner som det funker for. Er alltid hvert er forsøk :)

Mitt beste tips er cola. Ordentlig Coca Cola.. eneste som hjelper for min del i alle fall..

Hadde håpet på at kvalmen skulle gi seg litt nå når jeg har passert 12 uker, men det ser ikke helt sånn ut visst..

blåkanin skrev:
Mitt beste tips er cola. Ordentlig Coca Cola.. eneste som hjelper for min del i alle fall..

Hadde håpet på at kvalmen skulle gi seg litt nå når jeg har passert 12 uker, men det ser ikke helt sånn ut visst..

Det sistter jeg med akkurat nå faktisk og håper at kvalmen skal gi seg slik at jeg kan begynne å forberede middagen:P

uff stakkars deg! For meg hjalp ristet brød med kun smør på... Det roet liksom magen... Spiste nesten ikke annet i 3 uker.. Nå etter å ha vært sykemeldt en uke har kvalmen faktisk roet seg! Ikke konstant kvalm lengre, mer i bølger. Kanskje du også trenger å ta det mer med ro...? God bedring!!! Føler med alle kvalme..

Føler med deg! Er i samme situasjon selv! Bare at jeg har kastet opp hver dag i 15-16 dager nå. Har fått meg time til legen i morgen, så håper hun har noe fornuftig å komme med! :)

Kjære deg jeg kan bare trøste med at det blir bedre, her har kvalmen avtatt de siste to dagene. Er kommet til 10+5 nå. Lykke til! Nå blir det snart bedre :) det er jo verd det :)

Forstår deg godt, er drittlei selv! Har vært kvalm i 6 uker nå, og håper håper håper det gir seg snart!

Sånn hadde jeg det sist. Det som hadde best effekt på meg var akupunktur hos jordmor på hs. Men var likevel sykemeldt i nesten fire mnd...

Jeg skjønner også veldig godt hvordan du har det. Har dessverre ingen tips, er ingenting som hjelper på meg heller... Har kastet opp hver eneste dag i 6 uker. Konstant kvalm!!! Noen dager kaster jeg opp flere ganger. Nå er jeg så lei at jeg begynner å grine nesten hver gang jeg spyr. Det er fryktelig slitsomt, og jeg føler meg helt utmatta. Vi skal flytte om 2 uker, og jeg gruer meg SÅ til pakking, bæring, vasking og oppussing. Bahh... Ønsker deg masse god bedring, håper det hjelper bittelitt at vi er flere som er dårlige. Krysser finger for at du ikke begynner å kaste opp masse. Håper du har anledning til å legge deg ned på sofaen og bli dullet litt med. **klem**

Her hjelper det med saft is faktisk. Men har hørt at disse armbåndene man får for reisesyke, skal være veldig effektive :)

Back
Topp