Jeg er så lei meg :'(

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
S

Sjefshoppa

Guest
Sjekket våres kontoer og vi kan ikke gi gave til hverandre i helgen :'( :'( :'( :'( kjempe lei meg enda og hyl gråt i armene på mannen min ... *snufs* vi driver å bygger på kjøkkenet og skyvedørs garderobe i gangen :'( :'( :'( :'(

Ja ♥ vi er så heldig alle sammen :-D
Uff, kjære deg! Sender deg en stor klem jeg! Dere kan kose dere masse uten å bruke masse penger, nyt hverandre og kos dere! Det er det som betyr noe! Er sikker på at mannen din har alt han kan ønske seg :)

Skulle jo ikke quote deg da, Men sånn ble det visst. Hehe

Uff, kjære deg! Sender deg en stor klem jeg! Dere kan kose dere masse uten å bruke masse penger, nyt hverandre og kos dere! Det er det som betyr noe! Er sikker på at mannen din har alt han kan ønske seg :)
Takk søta, den trengte jeg :-) ja ^^ hormoner altså :p han sier han har meg og baby på vei og ønsker seg ikke noe annet ♥ vi skal bestille London turen i juli til helgen :-D ♥

Huff, vennen :( Men kanskje dere har mulighet til å kose dere med noe romlemantisk hjemme? :) God klem til deg søteste sjefshoppa <3

Huff, vennen :( Men kanskje dere har mulighet til å kose dere med noe romlemantisk hjemme? :) God klem til deg søteste sjefshoppa <3
Ja, det har vi :-) ntå søteste Topprisen <3 klem tilbake <3 mannen sa han skulle masere meg :-D

Dere har jo den fineste gaven inni magehuset ditt! <3 nyt hverandre hjemme istede, romantikk trenger ikke alltid koste penger :-) <3

Dere har jo den fineste gaven inni magehuset ditt! <3 nyt hverandre hjemme istede, romantikk trenger ikke alltid koste penger :-) <3
Ja, h*n er vi forelsket i <3 ser på ultralyd bildene veldig ofte og koser med magen sammen <3 nei sant det du sier :-) <3

Kjøkken, garderobe og baby høres ut som bra gaver da. Jeg synes gaver på jubileer er litt oppskrytt. Vi har det vi trenger, mye bedre å gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet på de "kjedelige" hverdagene så det ikke blir så lenge mellom hver gang. Noe så enkelt som å lage en dessert på en tirsdag eller lage en ekstra god lunsj til mannen uten at han forventer det. Gaver trenger ikke å koste noe ekstra

Kjøkken, garderobe og baby høres ut som bra gaver da. Jeg synes gaver på jubileer er litt oppskrytt. Vi har det vi trenger, mye bedre å gi hverandre litt ekstra oppmerksomhet på de "kjedelige" hverdagene så det ikke blir så lenge mellom hver gang. Noe så enkelt som å lage en dessert på en tirsdag eller lage en ekstra god lunsj til mannen uten at han forventer det. Gaver trenger ikke å koste noe ekstra
Og ultralydene som blir til sammen 1300×3 før sykehuset overtar <3 helt enig :-) ville gi gave nå har ikke gitt før :-) ble enig om å kjøpe når vi skal til London :-D ♥

Jeg har fått henvisning fra lege, og da skal det vel ikke koste noe? Jeg betaler hvertfall ikke noe!

Tenkte bare det var kjedelig å betale så mange tusen når man kan få det gratis! :-) Jeg har ikke stresset med det, og har sagt jeg kan ta om noen uker og man kan se mer! Men jeg har jo nervene utenpå kroppen føles det som! Nervøs for alt! ;-)

Back
Topp