Jeg er så lei meg[emoji20]

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Målte hcg på mandag, da skulle jeg vært 6+6. Nivået la da på 9983, målte i går hvor jeg skulle vært 7+2, fikk i dag beskjed om at det har sunket til 8000 å et eller annet. Har spotter uten smerter i snart en uke.
Det at det synker tyder vel bare på at jeg mister.. jeg er så lei meg, klarer ikke slutte å gråte... ble henvist til tidlig ul på mandag, har ikke hørt fra sykehuset ennå

❤️❤️ Skjønner deg veldig godt.. Det et utrolig vondt å miste. Unner ingen den følelsen eller opplevelsen. Det er helt j****!
For meg tok det 4 mnd før jeg ble gravid igjen. Nå er jeg i ekstase!
Håper det går bra med deg, ta vare på hverandre ❤️❤️ Men ikke gi opp enda,bruk tiden på la det synke inntil mandag,men ikke mist håpe ❤️ Storklem❤️

Lei meg på dine vegne. Å miste gjør SÅ vondt! Det blir bedre etter hvert og en ny graviditet vil lege såret fra den du mistet.

Mistet i januar og ble gravid igjen i Mai.
Ta vare på deg selv og sørg over det tapte. Jeg er av dem som mener det er sunt å føle på det som kommer når man opplever noe tøft. Da blir man ofte ferdig med det raskere også, selv om det gjør steika vondt der og da. Eller, det er min erfaring da.

Sender deg en varm trøsteklem og beste ønsker om en ny graviditet igjen om ikke alt for lenge.

Å nei, det var trist :( Det er vondt.
Jeg mistet i mars (uke 9+5) og ble gravid i mai etter 1 mens.
Sender deg en god klem <3

Det gjør fryktelig vondt :( God klem❤

Back
Topp