Jeg er så lei av småblødninger:( Oppdaert

Engel

Forelsket i forumet

Var jo på ultralyd på lørdag der alt så perfekt ut, er i uke 9 om to dager (tickeren er feil) jeg er kjempe kvalm, men likevel så kommer det av og til blødning/brunlig utflod. Ikke mye, men nok til at det bekymrer meg, selv om jeg har blød med alle graviditetene. 

Har gått bra 4 ganger, men en gang gikk det ikke bra. Er så himla bekymra:( 

Får ikke ul av legen og det er jo ikke gratis å gå til priavt ul. What to do?

------------------------------------------------------------------------------------

Er jo likt enda:( er så lei meg kjenner jeg. FFikk ikke time til legen før i morgen kl 14.00 og da vet jeg det er for seint å bli henvist til ul på sykehuset. Herlighet:( Vil ikke gå hel å vente til fredag:(

Skjønner godt du er bekymret jeg, hadde vært det selv.

Er rart hvor forskjellige leger er, legen min hadde sendt meg på ul med en gang hadde jeg hatt blødninger.

Håper det gir seg snart slik at du får roet tankene litt!

klem

Hadde en lege som hadde sendt meg på flekken, men han har desverre nettopp slutta:(

Huff, i morgen skal jeg ha ul!!

Masse lykke til <3

Så kjedelig :(

Jeg hadde først lysebrun utflod på lørdag, så kom det rødt klart blod. mandag kom det litt blod i utfloden igjen,,, 

Men på mandag fikk vi se at lille blink er frisk og raskt i magen! Livmorhalsen så også bra ut så legen visste ikke hvorfor... 

I går hadde jeg også litt blod i utfloden, men roer meg med at jeg skal tilbake på ul på fredag

Det er ikke morro!! Men det trenger ikke nødvendigvis være farlig heller... Masse lykke til!!

Back
Topp