Jeg er så lei av å vente!

babyT

Forumet er livet
Synes tiden går så uendelig sakte. Føles som en evighet siden vi søkte om icsi, og enda er det lang tid igjen før det er gått 24 uker som er ventetiden i Tromsø. Jeg vil at noe skal skje NÅ! Har jo prøvd å korte ned ventetiden med oppussing i leiligheten, men det hjelper lite...

Vet ikke hva jeg egentlig vil med denne tråden, annet enn å få ut litt frustrasjon til noen som kanskje forstår...

ut med det snuppa[:)] hjelper det til tider. vet at ventetid er noe drit............

stor klem til deg

Ja, venting er noe dritt![:'(]
Få det ut, det er derfor vi er her[:)]
Klemme på deg[:)]

Her er stedet å få det ut! Vi vet alle hvordan ventetiden er - sender gode klemmer til deg[:)]

Kan jeg forresten spørre om 24 uker er vanlig ventetid i Tromsø? Det hørtes veldig lenge ut ja!

ORIGINAL: Sess1976

Helt enig...venting er nå herk...men her kan vi klage litt og det er godt[;)]

Slenger meg på denne jeg, helt enig med Sess. Jeg hvet alt om venting selv, sendte inn søknaden til Porsgrunn i fjor , det var i førsten av April, og mitt første IVF ble nå i Januar. Men heldig vis så ser det ut som at ventetiden har gått ned de fleste plassene nå, men jeg utsatte faktisk mitt første forsøk selv ettersom jeg hadde SA på høsten, ble gravid på den naturlige måten faktisk.

signerer deg opp og i mente, babyT? !
jeg er så lei nå!
om 5 uker og 3 dager har det gått 24 uker her.. jeg blir smårar...
men samtidig synes jeg det er greit, har ordnet det slik at jeg faktisk ikke har tid før i april [:D]

klem til deg. håper ventetiden på magisk vis blir kortet ned!

Ja det er sååååå kjedelig!! Ikke bare går du rundt der og venter og har små forhåpninger om at dette ska gi deg et etterlengtet barn, men venner og familiemedlemmer rekker å bli gravide, få barn, har permisjon og begynner på jobb igjen, før jeg selv nesten har rukket noen ting. Har måttet slutte å håpe på å få barn samtidig som noen jeg kjenner, vi kan i allefall ikke planlegge noen ting. Får hive meg med på noe barsel-greier som andre prater så varmt om.. Om det da skulle lykkes for oss..

ja er det noen som vet hva venting er så er det oss her inne på dette forumet :)
men syns ukene går så fort jeg, så blir nok din tid snart skal du se

ORIGINAL: MissSunshine

Her er stedet å få det ut! Vi vet alle hvordan ventetiden er - sender gode klemmer til deg[:)]

Kan jeg forresten spørre om 24 uker er vanlig ventetid i Tromsø? Det hørtes veldig lenge ut ja!

24 uker er vanlig ventetid i Tromsø, ja. Dessverre [:(] Tusen takk for gode klemmer. De varmer. Godt å ha dere jenter her inne som forstår.

ORIGINAL: Sess1976

Helt enig...venting er nå herk...men her kan vi klage litt og det er godt[;)]

Signerer denne jeg.

ORIGINAL: Apple

Lang ventetid er pyton! [:'(] Men hva med å ringe og høre om de har fått noen avbestillinger slik at dere kan komme inn tidligere? Jeg har lest at folk har prøvd det før, og noen har faktisk vært veldig heldige!

Vi tok kromosomprøver i januar, og det tar to mnd å få svar på dem, så før de er klar vil det uansett ikke skje noe... Men håper å komme til raskt etter det.

Tusen takk for klemmer, støtte og gode ord, jenter. Det er så ufattelig godt å ha dere her inne. Kjenner at jeg begynner å bli lei ventingen nå. Det går ut over hverdagen føler jeg. Selv om vi har sørget for at det blir et aktivt halvår fem til sommeren, så får jeg likevel alt for mye tid til å tenke og gruble. Jobber jo som lærer, og hver dag når jeg er med mine søte små tredjeklassinger så tenker jeg på om det noen gang blir min tur å få en ivrig tredjeklassing hjem fra skolen. En som nesten ikke kan vente med å fortelle hva han eller hun har lært den dagen, hvem de har lekt med osv. Det blir så sårt. I perioder ønsker jeg at jeg hadde en jobb hvor jeg kan stenge meg inne på et kontor og ikke se barn, samtidig som jeg elsker å jobbe med barna "mine".

ORIGINAL: babyT?

Synes tiden går så uendelig sakte. Føles som en evighet siden vi søkte om icsi, og enda er det lang tid igjen før det er gått 24 uker som er ventetiden i Tromsø. Jeg vil at noe skal skje NÅ! Har jo prøvd å korte ned ventetiden med oppussing i leiligheten, men det hjelper lite...

Vet ikke hva jeg egentlig vil med denne tråden, annet enn å få ut litt frustrasjon til noen som kanskje forstår...

Ja venting er kjedelig. Uendelig kjedelig! Jeg ventet selv i 9 måneder ved første forsøk.. [:-] Ullevål har laaaaaaaaaaaaang ventetid.

vi veit alle hva venting er, så ja forstår deg godt..
bare kom med frustrasjonen din du[:)]

Hehe faa det ut du [;)] Du er ikke alene om at det tar sinnsykt lang tid nei..Hos oss har de "rota bort" en del blodproever saa maa ta de om og om igjen hver gang vi er der borte, noe som sinker prosessen..  De har endelig alt de trenger naa da, saa haaper det blir et nurk snart.>Blir nok verdt all ventinga skal du se [:)]

Back
Topp