Jeg er så lei av å hoste...

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg har hostet en stund og fikk hostesaft forrige onsdag. Den har hjulpet mye, men nå er den tom sukk[&o] (liten flaske) Ble bedre en liten stund, så hoster jeg igjen. Klør noe veldig i halsen. Verst på kvelden[:@] Lurer på om det er fordi jeg lufter mye, men det er jo så drit varmt???!! Må sove med vinduet litt åpent om natta. Denne varmen tar snart livet av meg[X(]

Kjenner meg veldig igjen der ja. Ta deg ei skje med honning så kanskje det hjelper. Skal hjelpe på kløe i halsen nesten med en gang.[:)]

ORIGINAL: liki

Kjenner meg veldig igjen der ja. Ta deg ei skje med honning så kanskje det hjelper. Skal hjelpe på kløe i halsen nesten med en gang.[:)]

Jeg har ikke honning, men tror jeg ikke hadde klart å fått det ned. Synes det er så kvalmende.. Lukta også[:-] Tatt et par skjeer av hostesaften til Mina[8D]

Du har ikke allergi?

ORIGINAL: Olive76

Du har ikke allergi?

Har ikke hatt det til nå i hvertfall[8|] Kan man få det sånn "helt" plutselig??

ja, det kan man... jeg trodde jeg fikk alvorlig forkjølelse hver vår/sommer jeg, i tre år, helt til jeg møtte G og han ba meg prøve antihistaminer... da ble "forkjølelsen"  borte gitt [8D]

ORIGINAL: lenemor

ja, det kan man... jeg trodde jeg fikk alvorlig forkjølelse hver vår/sommer jeg, i tre år, helt til jeg møtte G og han ba meg prøve antihistaminer... da ble "forkjølelsen"  borte gitt [8D]

Er det på resept eller uten?? Så kunne jeg jo prøvd

ORIGINAL: lenemor

Bare å kjøpe zyrtec reseptfritt på apoteket og prøve... jeg ble frisk på en dag eller to jeg av forkjølelsen min. Da ringte jeg legen og fikk allergimedisiner på resept, for det er billigere. Ble kvitt allergien min da jeg ble gravid med Johanna da, så jeg var allergisk i ca 7-8 år så ble jeg bra igjen!

Det skjønner jeg. Jeg hadde tørrhoste i seks uker nylig. Jeg synes hostedempende tabletter ofte hjelper, men det jeg oftest gjør er å sove med halstabletter i munnen.

Jeg vil bare anbefale deg vifte på soverommet hvis du ikke har det allerede. Jeg ligger med tomt dynetrekk og dynen ved siden av meg i tilfelle det blir kaldt. Jeg har vinduet på vidt gap i varmen, men det er vifta som gjør det levelig.

ORIGINAL: namba

Det skjønner jeg. Jeg hadde tørrhoste i seks uker nylig. Jeg synes hostedempende tabletter ofte hjelper, men det jeg oftest gjør er å sove med halstabletter i munnen.

Jeg vil bare anbefale deg vifte på soverommet hvis du ikke har det allerede. Jeg ligger med tomt dynetrekk og dynen ved siden av meg i tilfelle det blir kaldt. Jeg har vinduet på vidt gap i varmen, men det er vifta som gjør det levelig.

Jeg sover også med en pastill i munn[&:] Har ikke vifte, men har vinduet åpent. Det er ikke så varmt på rommet mitt egnetlig..Men jeg skal kjøpe Zyrtec og prøve. Takk for tips, Lenemor[:D]

Back
Topp