Jeg er så lei Adobe

Alias

Gift med forumet
Den bruker jo så sykt lang tid på alt mulig...gjør deres oxo eller er det min versjon eller pc som er treg bare???

åhh...hmm..publisher??nå skjønte jeg enda mindre...hva er det da??noe utenom Adobe??

ORIGINAL: meeya

vet du at det er nestewn 4år på skole for å lære det programmet fult ut...jeg har gått ett og det er fortsatt mye jeg ikke kan...det er et forferdelig innviklet programm...
photoshop er jo et bilderedigeringsprogram, men så har du adobe illustrator som funker bra til å sette inn skrift osv og lagge små søte illustrasjoner...så har du indesign som er et programm som funker bedre til å legge bilder og tekst inn i hverandre og sånn...så det lønner seg vel å velge et annet program til det dere driver med her...

Jeg syns photoshop er genialt å bruke til digiscrapping og ville aldri brukt noe annet. Og jeg har prøvd mye forskjellig annet. Startet på bunnen, kjøpt meg hefter, og bruker photoshoptv utrolig mye. Programmet er ikke så forferdelig innviklet til basisting, og småtriks og andre ting lærer du etter hvert. Det er jo det som er morsomt. En blir aldri utlært!

Det er nok pc'en din som er treg ;) Photoshop er, og har alltid vært et program som tar veldig mye minne :) Og dette er en veeeeldig gammel tråd ser jeg :) Morsomt :p

Er noe i det Hanne sier. Jeg er utdannet grafisk designer. Er en flerårig utdanning ☺️ store programmer du starter opp. Selv kjører jeg de fra en iMac 27".

Hvilket av programmene kjører du?

Hvis det er Photoshop så finnes det en mindre utgave av Photoshop som heter Photoshop Elements. Kanskje denne er snillere med maskinen din? Evt finnes det fler små redigeringsprogrammer på markedet. Bla Picasa som er gratis.

Back
Topp