Jeg er så leeeei!

Destiny85

Forumet er livet
Synes det har vært så mye tull den siste tiden, og jeg er dritlei!

Bare siden desember har jeg kræsja 2 ganger, hatt vannlekkasje, gubben låste ryggen, deeen strømregninga (og snart kommer det vel ei til), en del økonomiske beskymringer siden jeg mistet en del inntekt når jeg gikk over på AAP (tilsvarer 66% av vanlig lønn, fra 31 mars bare 80% av det igjen), bekkenløsning, virus (hoster til jeg kaster opp, siden i august!), Amalie ble nettopp operert (mye usikkerhet, masing, og det er tungt å se henne ha det vondt), 2 UVI og en runde sopp pga pencilinkurene og 3 småblødninger uka her! Og nå er jeg søren meg blitt dårlig selv![:'(]

Har sånn hodepine at jeg sliter med å være lenge oppe av gangen, tåler dårlig lyd og lys, hovne kjertler i halsen, det verker i tenner, nakke, kinnbein, bihuler og ører. Er så sår i halsen at jeg knapt klarer spise og i tillegg slimer det sånn om natta at jeg våkner flere ganger av at det kjenner ut som jeg skal kveles[&:][&o]
Gjett hva som feiler meg? VIRUS[:'(] Ergo, ingenting å gjøre noe med[:(]

Nettopp kommet hjem fra føden + legevakt nå, sutrer her, drikker litt rett i koppen kakao så skal jeg prøve legge meg å sove...

Beklager sutring damer, men jeg er så leeeei![:(]

Det er lov å klage!!! Det var masse på en gang hos dere stakkars... Nå har dere vel fått dosen deres for noen år.....
Ønsker deg og Amalie masse god bedring begge to, håper sykdom og elendighet smelter og renner vekk med snøen, og så kommer våren og dere blir friske og raske [:)]

Stor klem herfra

Nei, nå har dere fått nok elendighet synes jeg!!

Håper du og Amalie blir i bedre form snart, så dere får noen gode dager før lillebror kommer. Masse god bedring, og en diger klem til deg! [:)]

Enig med skrållan nå har dere virkelig hatt nok elendighet.
Masse god bedring klemmer til deg [:)]

Nevnte jeg at vaskemaskina vår døde mens vi var på sykehuset?[:-]

Jada.. det positive er at jeg iaf har fått meg 3 timer søvn nå[:)]

Takk for gode ord jenter, nå håper jeg virkelig det er nok for noen år altså!

ORIGINAL: Kvitre

Det er lov å klage!!! Det var masse på en gang hos dere stakkars... Nå har dere vel fått dosen deres for noen år.....
Ønsker deg og Amalie masse god bedring begge to, håper sykdom og elendighet smelter og renner vekk med snøen, og så kommer våren og dere blir friske og raske [:)]

Stor klem herfra

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Håper det snart er slutt på all motgang, og at dere holder dere friske og raske [:)]

Back
Topp