jeg er så kvalm!!!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er kvalm hele døgnet! Våkner på natten fordi jeg er så kvalm! Jeg har fått afipran-kvalmestillende middel hos legen,men det hjelper ikke!! Har noen noe gode råd som kanskje kan hjelpe,for nå blir jeg snart sprø[:'(] Det er så grusomt!!!

Har samme problemet, og tror ikke vi e alene.. eg spiser surt godteri, det hjelper litt, og så prøver eg å spise ofte for blir mer kvalm når er sulten. E noe driiiiit, orker jo ingenting når man er kvalm! lykke til videre til deg, vi må vel bare gjennom det.. Tross alt e vi jo heldige

Sure grønne druer..
min beste venn![:D]

Mamma's triks er grove kjeks..

For mye salt binder vannet i kroppen, men et par Ritz for å stagge kvalmen er nok ikke no krise..[;)]

Ja, tror nok det lureste er å holde seg sånn nogenlunde mett, små måltider ofte! For meg er det beste å spise fine knekkebrød med salami! Lett og litt salt.

Lykke til og god bedring! Det går nok snart over!!

Ja, jeg fikk kvalmen jeg også. Men ikke før jeg var 7 uker på vei. Da kom den som kasta på meg. Passa på å spise lite og ofte... Nå er jeg godt og vel ni uker på vei, og det virker som om kvalmen begynner å slippe taket.

Jeg prøvde ingefærtabeletter, men de virket ikke. Har blitt anbefalt å oppsøke homeopat, men har ikke kommet så langt. Akupunktur skal vistnok også hjelpe for de som føler seg som verst... jeg har hatt det verst om kveldene. Men har heldigvis fått sovet gjennom natten. Ja, bortsett fra at jeg må opp og tisse da... [8|]

Huff... er så ubehagelig.. jeg er enda kvalm.. og er 14 uker (ca) på vei.. håper det snart går over.. tvi tvi til deg[;)]

Back
Topp