Jeg er så kvalm...

Tullemor79

Gift med forumet
Huff, jeg er så kvalm om dagen. Helt siden jeg begynte med crinone på uttaksdagen 12.mai har jeg vært sinnsykt kvalm. Er det vanlig å bli det av crinone? Orker nesten ikke få i meg noe mat, går konstant med maten i halsen[:'(][:'(] Magen min er helt på tur, kommer begge veier til tider og er skikkelig urven. Blæh, dette er ikke noe moro. Bør bli baby ut av det her synes jeg [&:]

Krysser fingre for at det blir baby ut av det! Ang. om det er bivirkninger vet eg ikkje, men kanskje andre vet, dytter for deg[:D]

jeg ble også kvalm av crinonen, og veldig trøtt også. Det var mildere med de kapslene, da fikk jeg ingen bivirkninger. Men har hatt små bivirknonger hver gang av crinonen. håper det er en liten bebis som skuler seg bak bivirkningen også da [:D]

Det er vel litt tidlig å kjenne noe til en evt spire allerede eller? Det er bare så utrolig plagsomt å være kvalm hele tida... Overlever nok det også! Har jo ikke hatt bivirkninger av de andre medisinene, så skal vel ikke klage!! [:)]

huffamej! Får virkelig håpe at det kommer et lite vindunderlig resultat etterpå nå da!!! Jeg er ikke kvalm, men TRØTT!!! SÅ da kan det kanskje stemme at det er litt lik graviditetssymtomene. God bedring!![:)]

I dag har jeg ikke vært kvalm!!!!!! JIPPI!!!!!! [:D][:D][:D] Håper det fortsetter sånn!

Så flott du ikke er kvalm i dag tullemor[;)]ingenting er bedre enn det[:)][:)]
Uansett håper jeg dette fører til graviditet om noen dager[;)]

Back
Topp