Jeg er så kvalm :(

Mortil2hoho

Flørter med forumet
Dette er et klageinnlegg, fordi min samboer føler ingen sympati med meg og synes ikke synd på meg, men selv føler jeg meg sååååååååå dårlig... Lyst å griiine! :grumpy:

Jeg kan ikke tenke på mat, se på mat, lukte på mat eller i det hele tatt... alt lukter ekkelt og ser ekkelt ut :wtf:

Hjelp meg! Jeg var ikke kvalm i det hele tatt forrige svangerskap... så dette er helt nytt for meg :wtf:

Noen som har noen gode råd?

Måtte bare få det ut, har ingen å dele det med ellers så... :depressed:

Har det som deg. Det er helt ubeskrivelig grusomt... Jeg gråter i blant, blir gal. Ingenting har hjulpet meg dessverre :( Må bare ta tiden til hjelp...

God bedring, føler veldig med deg!

Akkurat samme her også. Skal prøve vitamin b6 siden den sies å ha virkning på svangerskapskvalme... og ingefærtabletter :)

Salt lakris hjalp meg veldig sist svangerskap. :)

Jeg er også kvalm konstant. Spiser mat da, har ingen problem med det. Men kvalmen slipper ikke taket. Så nå sitter jeg med seaband på håndleddene, og håper og ber om at det funker!

Jeg har også hatt det som deg, og har måttet ty til postafen den siste uka..
Håper det gir seg fort!! :)

Grusomt når det står på.
Jeg har hatt to svangerskap med masse kvalme og oppkast, det er så fælt.
Så du får sympati i fleng og masse tanker fra meg.

Det som hjalp var glutenfrie ritz kjeks( de heter noe annet) og salt lakris.

Jeg er bare 5 uker, ikke er symptom enda, så jeg ønsker nesten å blir kvalm snart(føler meg helt tullete)

Grusomt når det står på.
Jeg har hatt to svangerskap med masse kvalme og oppkast, det er så fælt.
Så du får sympati i fleng og masse tanker fra meg.

Det som hjalp var glutenfrie ritz kjeks( de heter noe annet) og salt lakris.

Jeg er bare 5 uker, ikke er symptom enda, så jeg ønsker nesten å blir kvalm snart(føler meg helt tullete)
Kan godt dele kvalmen min med deg! :p

Prøv sånn seaband fra apoteket? Jeg synes det hjelper litt!

Salt hjelper her! French fries i blå pose er det eneste som hjelper i små mengder ❤️

Føler ikke noe hjelper.. Jeg får heldigvis i meg mat, men lukta av mat takler jeg ikke..
Må spise lite og ofte..

I hear you, men at du ikke får sympati hos din kjære er vel verdt et ballespark spør du meg. Her får jeg alt servert, men jeg er også sykemeldt, så jeg tør knapt å bevege meg av frykt for å spy.

Nesten så jeg håper på tvillinger, jeg vet ikke om jeg orker tanken på et svangerskap til med slik kvalme.

*litt mere klaging*

ÅÅh... det blir ikke bedre dette altså... klarer ikke å gå innpå kjøkkenet lengre...
Også attpåtil har trøttheten tatt meg med storm.. føler meg ubrukelig :sorry::sorry::sorry:

Back
Topp