Jeg er så kvalm!

marengo

Flørter med forumet
Jeg er så kvalm. Hele tiden. Eneste gangen jeg ikke er kvalm er ca fem minutter etter at jeg begynt å spise eller med en gang jeg våkner. Jeg har en kontorjobb så jeg skal vel egentlig ikke syte, men jeg klarer ikke å få gjort jobben min. Må ta pauser hele tiden og ligge ned på et møterom for at det skal ro seg i magen. Jeg får ikke gjort noe. Bare sitter på do og gråter.
Snakket med legen idag. Jeg skal prøve ingefærekstrakt, og hvis ikke det virker så skal jeg prøve Postafen. I forrige svangerskap var jeg uggen og brakk meg, brukte seaband da og det gikk fint. Denne gangen vet jeg at hvis jeg brekker meg så kommer det oppkast.
Beklager sytingen, men dette gjør hverdagen min umulig både på jobb og hjemme.
Har dere noen andre tips?

Prøvde armbånd og ingefær.. det funka de første dagene, men så var d påan igjen. Bruker postafen nå og det funker som bare det! Men om jeg tar omega 3 er det ikke like bra...

Man kan kjøre bil men man må avgjøre det selv, skjer det noe er det din skyld ;)

Jeg kjenner følelsen. Helt forferdelig. Jeg sverger til pulverpadder. Det funker for meg. Lykke til. Håper du blir bedre snart.

inoe noe kjekt og være kvalm hele tiden :( masse god bedring :) håper du snart blir bedre :)

Uff, du kan ikke få noe kvalmestillende av legen da?

Tusen takk for svar allesammen. Jeg fikk tips fra legen om å prøve ingefærekstrakt og hvis ikke det hjalp så skulle jeg prøve Postafen. Leste igår på Dagbladet at man ikke skal bruke ingefærekstrakt hvis man har hatt SA, jeg hadde en for ca et år siden. Nå er jeg litt i tvil. Hva synes dere? Jeg orker ikke ringe legen hele tiden. Er hjemme fra jobb idag og ligger i sengen og spiser Eliasbåter veldig sakte...

Samme her, er kvalm hele dagen og føler meg nærmest invalid.. Klarer ikke gå på jobb i det hele tatt, noe som er ekstra kjipt siden jeg nettopp har begynt i ny jobb. Måtte bare fortelle det med en gang, ellers hadde de jo begynt å lure.. De tok det heldigvis fint!

Back
Topp