Jeg er så klar

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
for spekemat! Må bare vente noen uker til:D Sikler på spekemat hver gang jeg er på butikken:P

Skjønner ikke den spekemat greia [emoji23] Men gleder meg til å drikke preworkout å ha ei skikkelig tung treningsøkt!

Hehe... Her har jeg gitt beskjed om at jeg ønsker meg hjemmebakt brød med brie og druer når foreldrene mine kommer på besøk på barsel. Jeg kan verken spise brød, brie eller druer før baby er ute (sd).

Glede mæ helt sykt mye til polarbrød med salami og majones [emoji177][emoji28]

Skal ærlig innrømme at jeg spiste ett par spekepølse biter i går.. var fryktelig godt :wideyed:

Blir godt å kunne bøye seg for å plukke opp saker, kunne klippe tåneglene/shave leggene uten at det blir en plage...

Blir godt å kunne bøye seg for å plukke opp saker, kunne klippe tåneglene/shave leggene uten at det blir en plage...

Hehe! Jeg har nå kommet til det stadiet hvor ting som faller på gulvet enten får ligge der til noen andre gidder å ta det opp, ellers så anser jeg det som tapt inntil videre :p No way at jeg bøyer meg en unødvendig gang! Heldigvis liker han på 3 å plukke opp ting, så lenge det ikke er sine egne leker han må rydde opp [emoji23]

Hehe! Jeg har nå kommet til det stadiet hvor ting som faller på gulvet enten får ligge der til noen andre gidder å ta det opp, ellers så anser jeg det som tapt inntil videre :p No way at jeg bøyer meg en unødvendig gang! Heldigvis liker han på 3 å plukke opp ting, så lenge det ikke er sine egne leker han må rydde opp [emoji23]

Hehe, skjønner deg godt! :-) Bra med en som liker å plukke opp saker da :-)

Brie! Serranoskinke! Rødvin! Og masse kaffe!!! [emoji2][emoji2][emoji2][emoji1376][emoji1376][emoji1376]

Back
Topp