Jeg er så heldig!!!

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg har to friske fine og flotte barn! En jente og en gutt! 

I november skal vi få en gutt! :) 

Han er helt perfekt fra topp til tå! :) Ingenting tyder på at det skal være noe gale! 
Han viste seg gledelig frem, så ingen tvil om at dette var en pjokk! :D

Fysøren så jeg gleder meg til november! 
(ikke så mye til fødselen, men det går jo over det og!;)) 

Men første synet av han, lukten, skriket, kosen.. Ja, gud! Alt sammen! 
Jeg håper de siste 20 ukene (forhåpentligvis) går like fort som det har gjort til nå! :D 

Gratulere med at det blir gutt:-)) Det er jo så kjekt å få vite hva kjønnet blir. Vi skal ikke før den 22 juni, og jeg kan nesten ikke vente. Forstår godt hva du mener meg at du gleder deg til kos, lukt etc:-) Jeg har en jente fra før, og synes kanskje ting gikk litt fort med den første. Fikk liksom ikke med meg alt....Så nå gleder jeg meg noe helt enormt til å få lov å oppleve det igjen:-)) Bare nyte♥ Ikke bry meg så mye om alt det praktiske;-)

Tusen takk! :) 
Så spennende da! :) Er bare 10 dager igjen! :) Imorgen er det 9 og da går det fort! :) hihi

Ja, det er sant, men tro du meg.. Tiden går MYE fortere med nr 2! 
Det er en mye mer behagelig tilværelse da, for man er ikke SÅ bekymret som med førstemann! :) hihi! 

Jeg gleder meg sånn til å holde han at jeg klør i fingrene! Vil ha han ut NÅ (misforstå meg rett!;)) hihi..  Løp tid, løøøøp!

Åå så herlig å heldig du er:)) Sitter med akkurat samme tankene som deg, gleder meg utrolig!! Skal på ul 14 jeg, kan nesten ikke vente!!;)

Gratulerer med en vellykket UL!

Så koselig! Gratulerer med gutt i magen! Kjenner jeg gleder meg til UL i mårra, da blir alt så virkelig!! :-)

Så flott;) Gratulera med gutten i magen:)!! ja det går sikkert fort, det håpe eg og!:D

Hurra  den ordinære ultralyden gjør liksom alt så virkelig, jeg gleder meg masse til å møte knerten der inne håper tiden går superfort! 

Back
Topp