Jeg er så glemsk altså, trenger burdagsgavetips fort

x1xLykkeMamma

Gift med forumet
Hadde selvfølgelig glemt at vi skulle i bursdag til kusina mi på 11 og fetteren min på 4 i dag.
Så må bare få kjøpt noe til dem fort fort. Skal være det om to timer og har ikke ordnet meg selv eller lillesnuppa heller.

Pleier å gi for ca 200 til dem hver, noen tips om hva jeg kan kjøpe?
Bort litt øde så i nærheten finnes matbutikk, en liten klesbutikk, en leke butikk, en gullsmed og bensinstasjoner

noe vårklær? hvis du vet hvilken str de bruker:)

De har ganske mye kult undertøy for "ung" fra pierre robert på butikken til kusina di da..Er dessuten veldig gode! Eller så kan jo lekebutikken være et bra sted for han minste[;)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

noe vårklær? hvis du vet hvilken str de bruker:)

Godt tips, anner ikke str men man kan jo evt kjøpe den normale str for barn på den alderen og sette på byttelapp (slik at mammaen kan bytte den om de ikke liker klærene eller str er feil)

fler?

Finnes det noe morsomme biler-leker for tiden? Minsten der har dilla på Biler

ORIGINAL: ~FrkNovember~

De har ganske mye kult undertøy for "ung" fra pierre robert på butikken til kusina di da..Er dessuten veldig gode! Eller så kan jo lekebutikken være et bra sted for han minste[;)]

Supert tips til jenta[:D]
Det kjøper jeg

mange jenter på den alderen liker hanna montana da :-)

for gutten finnes det noe som heter "Cars" eller "Biler". det er en serie på tv med biler, og alle bilene finnes som lekebiler.

11år: lekkert kjede eller øreringer
4år: noe i lynet mcqueen, eller tegnesaker, puslespill (min på snart 3,5 år elsker puslespill...)

Back
Topp