Jeg er så glad...

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
i dag ringte legen min meg for å si at svarene har kommet på blodprøvene vi tok på mandag hadde kommet.. Han satt å ramsa opp alt som var bra, og så sa han plutselig: "Å Dæven".. og jeg svarte med: " å nei, jeg kommer vel til å dø?" Da lo han litt også sa han at jeg kom til å bli glad for å høre hva som er galt.. Så sier han at Ferritin skal ligge mellom 15-200 og mine ligger på 6...Er ikke noe rart du føler deg dårlig.. Han mente det var lenge siden han hadde sett så lave verdier og ba meg kjøpe Jerntilskudd snarest!! Og jeg er så glad.. ikke for å ha lave jernlagre, men for å endelig få bekreftet at jeg ikke er dødssyk, gærn eller "sytete"...

SÅ, nå skal jeg kreke meg opp på apoteket og kjøpe Jern, Cosylan og Lactulose.. Og krysse fingrene for at jeg er på beina om ikke altfor lenge!!

JIPPI!!

så flott at du har funnet ut av plagene.. God bedring[:)]

ORIGINAL: pops25

Så flott det bare var lave jernverdier... Go bedring!!!

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

Så flott det bare var lave jernverdier... Go bedring!!!

[:)]

Åh, ja da er det ikke rart at du har vært slapp og dårlig! Stakkars deg, man blir jo helt tappet for krefter av jernmangel. Håper du får opp blodprosenten din nå da, og at overskuddet kommer!

Godt alt annet var i sin skjønneste orden [:)]

Åh, det er jo vanvittig deilig når svaret er såpass "enkelt"! Håper formkurven stiger raskt!

Nok en gang: dere er fantastiske jenter [:D] Takk for gode ord!

Er selvfølgelig glad for at det var noe såpass "enkelt".. Men er ikke rart jeg er mottagelig for ALLE infeksjoner som surrer rundt, ikke rart jeg er plaget med hjertebank og kortpust, og slapp form, ingen krefter, svimmel.. Ja, jeg som sykepleier burde ha sett signalene.. Men jeg har ALLTID hatt så høye lagre, at jeg har rett og slett tenkt at det IKKE var jernmangel [&:] Dumme-dumme meg.. Tydelig at man ikke kan være sin egen sykepleier hvertfall [;)]

Men nå har jeg trøkka i meg jern, appelsinjuice og pæreis. (som forøvrig var LIKE god som jeg husket den, selv om jeg er så tett at jeg ikke smaker noe.. hehe)

Men nok en gang takk til dere som må høre på sytingen min, nå håper jeg at jeg snart er tilbake til normale-sprudle-Tonje!

Godt at du har fått vite hva som er galt, og at det er noe det er enkelt å gjøre noe med! [:)]

Å det var godt du fant ut av, har selv vært nede på 7 i verdi for mange år siden. Greier jo ingen ting da! Du skal se at du vil føle deg gradvis MYE bedre!!

Det var lavt.. Håper formen bedrer seg fort når du kommer igang med jerntilskudd m.m.[:)]

Så godt å få svar på hva som er galt da, så slipper man i hvertfall å gå rundt og lure....
Med jerntabletter kommer du nok til å bli frisk og rask i en fei[;)]

Back
Topp