Jeg er så glad

Nyttårslykke

Gift med forumet
for at vi nå er et "kommet langt på vei"- forum [:D] hehe

ALLE er over 12 uker, mange (de fleste nå snart vel?) har vært på ultralyd og fått vite at alt er ok [:D] Magen er begynt å vokse på de fleste og snart kjenner alle spark og bevegelser [:D]

Og vi planlegger utstyr og vogner og klær, og snart kommer vel permisjonsspørsmålene også tenker jeg [:D]

Nå trenger vi ikke å være bekymret for spontanaborter og andre frykter man har i de 3 første mnd!

Gratulerer til alle [:D]

jeg leverte permisjon søknad i dag :) 

ja, det er sant. ser det går igjen mange av de samme spørsmålene på de "yngre" forumene som har blitt stilt her i månedsvis ;)

det eneste, er at jeg ikke ennå er blitt kvitt kvalmen [:'(]
- og fortsatt ikke vært på UL, men det er jo bare 10 dager til, så det går fort.
og permisjonspapirer - det har jeg bestemt meg for å vente til jeg er ferdig med UL og fått endelig termin. Da skal årskalenderen frem og det skal planlegges :)

ORIGINAL: jannne84

jeg leverte permisjon søknad i dag :) 

Er jeg sent ute som ikke har begynt å tenke på det engang? [8|]

ORIGINAL: *mamma87*

*kjempegla* jeg også!

ps,har ikke permisjons spm begynnt da?![;)][:D]

Jo, de har nok det, men tenker det blir GANSKE mye mer etterhvert [:D]

Vi skal på ultralyd om 9 dager (teller ned) og jeg har tenkt å ta ut ferie en mnd før permisjonen min begynner [:)]. Dette er fordi jeg var sykemeldt når jeg skulle hatt ferie. Nå er jeg i aktiv sykemelding da men jeg satser på å komme tilbake i jobb hvertfall i 25 % [:)]

De har til og med begynt å føde inne i september forumet, så er ikke sååååå lenge igjen nå! Håper tiden går fort frem til jul! [:D]

ORIGINAL: Nyttårslykke

*kjempegla* jeg også!

ps,har ikke permisjons spm begynnt da?![;)][:D]

Jo, de har nok det, men tenker det blir GANSKE mye mer etterhvert [:D]

mhm!!Tviler ikke[:D]
Har heldigvis en sambo som kan alt det der[;)]

Lucky you!! Så da er det deg vi skal spørre altså [;)]

Enig med deg!
Skikkelig deilig!!!

Nå skal alt gå bra med alle[:D]

jaa, deilig tid, med spark og liv [:)]
huff, papirmøljer er jeg ikke glad i og har ikke satt meg noe særlig inn i den delen, godt vi har disse sidene så jeg kan holde meg oppdatert på en hyggelig måte, "mamma87" kom med det du/sambo har av opplysninger [;)]

Gratulere til alle med vel overstått så langt. Jeg skal på UL i morgen, det blir spennende.
Jeg har ikke peiling på permisjons ukene, så jeg har sikkert noen spørsmål etter hvert [;)]

ORIGINAL: Pia20

ja, er det ikke herlig!!!

Back
Topp